قهرمان مسابقات کانوئینگ کشورمان گفت: یک ماه قبل مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشورمان در رودخانه کرج برگزار شد و در این مسابقات به عنوان ورزشکار نخبه انتخاب شدم.

نیروانا اسدبیگی نفر اول مسابقات کانوئینگ آبهای آرام قهرمانی کشور رده سنی جوانان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد دعوت شدنش به کمپ نخبه گزینی در کشور تایلند از طرف کنفدراسیون کانوئینگ آسیا گفت: اولین بار است که به چنین کمپی دعوت شده ام و دقیقا نمی‌دانم چه شرایطی در این اردو در انتظارم خواهد بود. یک ماه قبل مسابقات اسلالوم قهرمانی آسیا به میزبانی کشورمان در رودخانه کرج برگزار شد و در این مسابقات من به عنوان ورزشکار نخبه انتخاب شدم. این اردو با هدف پیشرفت قایقرانان برای المپیک ۲۰۲۰ برگزار خواهد شد. در این اردو مربیان فدراسیون جهانی قایقرانی حضور خواهند داشت و در بخش کانوئینگ آب‌های خروشان برگزار خواهد شد.

او در مورد مسابقات قهرمانی کشور گفت: هفته پیش مسابقات قهرمانی کشور در بخش آب‌های آرام برگزار شد و من به عنوان قهرمانی دست پیدا کردم. ورزشکارانی که از استان‌های دیگر در این مسابقات شرکت کرده بودند، بهترین های این رشته بودند.

اسد بیگی ادامه داد: من از طرف استان تهران در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کردم و در قسمت جوانان توانستیم عنوان قهرمانی را بدست آوریم. در قسمت بزرگسالان نیز استان گیلان به عنوان قهرمانی رسید.

او در مورد برنامه هایش در چند ماه آینده گفت: بعد از شرکت در کمپ نخبه گزینی تایلند در مسابقاتی شرکت خواهم کرد که هنوز مکان دقیق آن مشخص نیست و بعد از آن مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را در پیش خواهیم داشت. در حال حاضر زیر نظر باشگاهم در حال تمرین کردن هستم.

اسد بیگی در مورد حضورش در المپیک جوانان آرژانتین و کسب مقام چهارم در حالی که به کسب مدال بسیار نزدیک شده بود گفت: خیلی حس بدی بود و ما فکر نمی‌کردیم نتایجمان اینگونه شود و نتوانیم مدالی بدست آوریم. ما فقط به رتبه‌های اول تا سوم فکر می‌کردیم و حتی سوم هم چندان راضی مان نمی‌کرد و تمام فکرمان رتبه اول و دوم بود. آن ورزشکاری که در المپیک آرژانتین رتبه دوم را بدست آورد در مسابقات انتخابی اسپانیا نهم شده بود و می‌توان گفت: او پیشرفت قابل توجهی داشته است.

او ادامه داد: من در مسابقات کسب سهمیه اسپانیا رتبه دوم را بدست آوردم و همان نفرات در المپیک جوانان آرژانتین نیز حضور داشتند، انتظار نتایج بهتری از خودمان داشتیم.


بیشتر بخوانید:

اسدبیگی: آمادگی لازم را برای حضور در المپیک آرژانتین دارم

اسدبیگی از کسب مدال المپیک جوانان بازماند

محمدی: مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور را در مواد المپیکی برگزار کردیم


انتهای پیام/

صحبت های اسد بیگی در مورد حضورش در کمپ نخبه گزینی کنفدراسیون کانوئینگ آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار