۵۰ دانشجوی نخبه علمی کم بضاعت در کشور بورسیه تحصیلی می‌شوند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،مدیرکل دفتر توسعه‌ی اثر بخشی بنیاد علمی نخبگان کشور در یاسوج گفت:با مشارکت اداره‌ی کل اوقاف و امور خیریه و بنیاد علمی نخبگان این دانشجویان بورسیه می‌شوند.

منصور انبیاء افزود:با حمایت واقفان شرایط برای توسعه‌ی علمی نخبگان و مستعدان علمی بیشتر فراهم می‌شود.

وی اضافه کرد:تا کنون در چند استان کشور با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه دانشجویان نخبه‌ی علمی بی ضاعت زیر چتر حمایتی این سازمان قرار گرفتند.

وی حمایت از نخبگان بی بضاعت برای توانمند سازی آن‌ها را یکی از ماموریت‌های بنیاد علمی نخبگان برشمرد و افزود:با حمایت اوقاف و امور خیریه از محل منابع و امکانات خیران این دانشجویان برای توانمند شدن یاری می‌شوند.

انبیاء گفت:استفاده از ظرفیت نخبگان برای توسعه‌ی منابع واقفان را یکی دیگر از ماموریت‌ها دانست و ابراز امیدواری کرد با اتصال حلقه‌ی خیران و نخبگان علمی شاهد این اتفاق مهم باشیم.

وی با بیان اینکه در سند اقتصاد دانش بنیان مورد تایید رهبری معظم انقلاب اسلامی بر استفاده از ظرفیت‌های خیران تاکید شده است افزود:خیران در بسط حوزه‌ی علم و فناوری ورود می‌کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه‌ی استان گفت:در اولین گام ۵۰ دانشجو در مقاطع کارشناسی تا دکترا در سال تحصیلی آینده به مدت دو ترم حمایت مالی می‌شوند.

حجه السلام جنتی پور افزود:در صورت تامین منابع بیشتر این حمایت تا سه برابر افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/غ

 حمایت از دانشجویان نخبه بی بضاعت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.