معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: به زودی اختیار ساماندهی طرح‌های جامع شهر‌های زیر پنجاه هزار نفر به استان‌ها واگذار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ فرخ زاد معاون امور عمرانی استاندار قزوین در نشست شهرداران با استاندار گفت: پیگیری‌ها و مکاتبات لازم در زمینه واگذاری اختیارات شهر‌های زیر پنجاه هزار نفر به استان با وزیر راه و شهرسازی و سایر مسئولان کشوری انجام شده است و به زودی اختیار ساماندهی طرح‌های جامع این شهر‌ها به استان‌ها واگذار می‌شود.

فرخ زاد با اشاره به مناسب سازی فضای شهری و اداری، افزود: شهرداران در طرح‌های عمرانی و خدماتی جدید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند که مناسب سازی معابر نه تنها برای جانبازان و سالمندان بلکه برای تمامی مردم که رو به میانسالی می‌روند، ضروری است.

وی با اشاره به پنجم دی روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی، ادامه داد: شهرداران باید هماهنگی بیشتری با مدیریت بحران استانداری داشته باشند تا هنگام بروز حوادث و بلایای طبیعی موفق‌تر عمل کنند.

معاون عمرانی استاندار قزوین با تاکید بر استفاده از رویکرد‌های جدید در بودجه نویسی شهری، ادامه داد: طی سال‌های اخیر بر تغییر نظام بودجه ریزی شهرداری‌های استان تاکید کرده ایم، اما هر ساله بودجه شهرداری‌ها با روال سال‌های گذشته تعریف شده است.

فرخزاد با اشاره به وضعیت نیرو‌های شهرداری‌های استان، افزود: با توجه به تذکر دستگاه‌های نظارتی برای ساماندهی وضعیت نیرو‌های شهرداری به هیچ عنوان جذب کارکنان جدید در شهرداری‌ها صورت نگیرد و قبل از انتصاب مدیران شهری استعلام‌های لازم از مراکز مرتبط انجام شود.

انتهای پیام/

نشست شهرداران با استاندار قزوین

برچسب ها: شهرداری ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار