رئیس سازمان نهضت سواد آموزی از راه‌ اندازی شبکه اجتماعی ویژه آموزش‌ دهندگان نهضت سواد آموزی خبر داد.

راه‌ اندازی شبکه اجتماعی ویژه آموزش‌ دهندگان نهضت سواد آموزیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی باقرزاده، رییس سازمان نهضت سوادآموزی همدان گفت: طرح آموزش حضوری آموزش دهندگان را در دست اجرا داریم و امید است تا پایان سال آموزش مدرسان ملی به اتمام برسد و از ابتدای سال آتی هر فصل یک کارگاه برگزار شود.

وی با اشاره به شیوه‌های جدید آموزش و بازآموزی آموزشیاران در نهضت سوادآموزی افزود: در حال خروج از روند استفاده از  وب و حرکت به سمت شبکه‌های اجتماعی هستیم. شبکه اجتماعی که در دست تولید داریم دارای سه بخش اصلی یادگیری و تجارب یادگیری، ارزشیابی و شرکت در آزمون‌ها  است.

باقرزاده اظهار داشت: در این شبکه اجتماعی آموزش دهندگان تجارب تدریس خود را در قالب عکس و ویدئو به اشتراک می‌گذارند تا دیگران نقد و بررسی کنند و نظر بدهند.  در این میان بهترین تدریس‌ها و تولید محتواهای انجام شده  انتخاب می‌شوند و جوایزی به آنها تعلق می‌گیرد.

رییس سازمان نهضت سوادآموزی با بیان این که در این شبکه اجتماعی ارزشیابی و برگزاری آزمون نیز انجام می‌شود ادامه داد: بخش آزمون‌های آزمایشی استخدامی و آزمون‌های مربوط به این دوره‌ها نیز در این اپلیکیشن قرار می‌گیرد، البته این شبکه اجتماعی باید به گونه‌ای باشد که هویت افراد مشخص باشد و فقط آموزش دهنده‌هایی که با ما  کار می‌کنند آنجا حضور داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: پرونده پرسنلی و سوابق آموزش دهندگان نیز از این طریق در دسترس و قابل رصد خواهد بود.

باقرزاده با بیان این که کار دیگری را نیز برای آموزش دهندگان شروع کرده‌ایم اضافه کرد: آموزش‌های حضوری به آموزش دهندگان از چند روز گذشته شروع شده است.

وی ابراز کرد: بازخوردهایی از همکاران دریافت کرده‌ایم که نشان می‌دهد علیرغم مفید بودن فیلم‌ها و آموزش‌های مجازی، استقبال و تمایل برای دوره‌های حضوری و رو در رو بیشتر است.

رییس سازمان نهضت سوادآموزی با اشاره به این که قصد داریم آموزش موبایلی را رواج دهیم گفت: منابع لازم پیش بینی شده و امید است تا پایان سال آموزش مدرسان ملی به اتمام برسد و از ابتدای سال آتی هر فصل یک کارگاه برگزار شود.

انتهای پیام/ ش

راه‌ اندازی شبکه اجتماعی ویژه آموزش‌ دهندگان نهضت سواد آموزی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار