هزینه و مهلت صدور و تمدید پروانه کار برای مهاجرین

مدیرکل اشتغال اتباع خارجی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد ‌که طرح صدور و تمدید پروانه کار اتباع خارجی به خصوص مهاجرین افغانستانی تا 30 دلو/ بهمن سال جاری ادامه دارد.

هزینه ها و مهلت صدور و تمدید پروانه کار برای مهاجرینبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرکل اشتغال اتباع خارجی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد ‌که طرح صدور و تمدید پروانه کار اتباع خارجی به خصوص مهاجرین افغانستانی تا 30 دلو/ بهمن سال جاری ادامه دارد.

علی اقبالی از مهاجرین خواست برای استفاده از مزایای دریافت پروانه کار، به خصوص بحث بیمه تامین اجتماعی، برای صدور یا تمدید پروانه کار خود اقدام کنند.

وی یکی از اهداف عمده این اداره کل و وزارت کار از صدور و تمدید پروانه کار برای کارگران خارجی به خصوص مهاجرین افغانستانی را حمایت از این کارگران و استفاده آن‌ها از مزایای پروانه کار به خصوص بیمه تأمین اجتماعی خواند و گفت: «تلاش ما این است که این‌ها بیمه شوند و برای درمان محتاج من و نهادهای خیریه نباشند، خودشان که مشغول کار اند، از دفترچه بیمه استفاده کنند و بعدا از خدمات بازنشستگی آن استفاده کنند. مهاجرین می‌بایست از این امتیازات استفاده کنند.»

وی هزینه صدور و تمدید پروانه کار مهاجرین در ایران را به این شرح اعلام کرد: 285 هزار تومان حق تعرفه دولت برای تمدید و 400 هزار تومان در صورت صدور کارت جدید، 77 هزار تومان برای خدمات اداری و 150 هزار تومانی حق به کارگماری که دو مورد اخیر امسال اضافه شده اند.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۱۴ دی ۱۳۹۷
ما اتباع قدردان جمهوری اسلامی ایران هستیم اما یه درخواستی داریم که این هزینه ها رو کاهش بدن و هزینه های مربوط به تمدید کارت های شناسای رو ازقبیل عوارض شهرداری رو که واقعا بالا است با تشکر فراوان از باشگاه خبرنگاران جوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۱۳ دی ۱۳۹۷
آقای مدیر کل ما اتباع از کجا بیاریم این همه هزینه رو لطف کنید این طرح رو بردارید بیمه ومزایا هم نمیخخخخخخخووووواییییییمممممممممممم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۱۳ دی ۱۳۹۷
خانواده های هستن از همین اتباع که باید دو یا سه ملیون بابت پروانه اشتغال هزینه کنند از کجا بیارن در صورتی که یک یا دو نفرشان بزور میرم سرکار از کجا بیارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۱۳ دی ۱۳۹۷
تورو خدا این هزینه رو تو این وضعیت برا اتباع خارجی نزارین با این بیکاری و گرانی مردم نون شب ندارن بخورن
آخرین اخبار