سی‌ان‌ان گزارش داد، گفتگو‌های مقامات دولت ترامپ با نمایندگان کنگره درباره تعطیلی دولت در حالی ادامه دارد که روز شنبه چهاردهمین روز تعطیلی دولت آمریکا پایان یافت و این مشکل وارد هفته سوم شد.

آغاز هفته سوم تعطیلی دولت آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان، گفتگو‌های مقامات دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با نمایندگان کنگره درباره تعطیلی بخش‌هایی از دولت آمریکا همچنان ادامه دارد.

مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا از جانب دولت ترامپ در کنار وزیر امنیت داخلی و جرالد کوشنر، داماد و مشاور ارشد ترامپ در این گفتگو‌ها شرکت دارد.

این درحالی است که روز شنبه چهاردهمین روز تعطیلی بخشی از دولت آمریکا پایان یافت و این مشکل وارد هفته سوم شد.

به نظر نمی‌رسد گفتگو‌های امروز (شنبه) نیز نتیجه‌ای داشته باشد، زیرا دولت ترامپ و دموکرات‌های مخالف او حاضر نیستند از مواضع خود کوتاه بیایند. اختلاف اصلی این دو بر سر بودجه درخواستی دونالد ترامپ برای احداث دیوار در مرز آمریکا و مکزیک است.

ترامپ تاکید دارد این بودجه باید تامین شود و حتی تهدید کرده است اگر تعطیلی بخش‌هایی از دولت ماه‌ها و حتی یک سال طول بکشد بازهم حاضر نیست از موضع خود عقب نشینی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۱۶ دی ۱۳۹۷
هی ترامپ نادان اینقدر با دموکراتها کل کل نکن مثلاً ... تو بزرگ قبیله ای و باید همه را رهبری و هدایت کنی این همه لجبازی یعنی چه؟؟؟؟؟؟؟این بار با چین یا اروپا یا کره شمالی طرف نیستی ها!!!!!!!!!! که بخواهی با تهدید حرفت را به کرسی بنشانی.....با سوریه و عراق و روسیه و ترکیه و افغانستان طرف نیستی ها!!!!!!!!!که بخواهی با تهدید و ترغیب حرفت را به کرسی بنشانی همه آنهائی که مقابل تو ایستاده اند از جنس خودت و آمریکائی هستند که مثل کف دستشان تو را می شناسن..... زورمندی نکن بر اهل زمین تا دعائی به آسمان نرود.......به خودت رحم کن و به آرائی که در آینده به آن نیاز داری همین مردمی که داری زجرشان میدهی باید به پای صندوقها بیایند........
آخرین اخبار