معاون پشتیبانی آموزش و پرورش بهبهان گفت: جلسه قطب بندی مدارس با محوریت تعیین مسئول انجمن اولیاء و مربیان هر قطب در دبستان آزاده برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صاحب نژادحسینی معاون پشتیبانی آموزش و پرورش بهبهان بیان داشت: با توجه به اهمیت نظارت صحیح و اثرگذار بر چگونگی عملکرد و فعالیت‌های مدارس، قطب بندی مدارس شهرستان انجام شد.

وی افزود: یکی از اهداف این قطب بندی، نظارت مستمر اعضاء شورای انجمن اولیا و مربیان منطقه‌ای بر عملکرد انجمن‌های دیگر مدارس است و در راستای سهولت در انجام امور، پیشرفت و تعالی مدارس، کلیه مدارس شهرستان به ۵ قطب تقسیم شدند.

نژاد حسینی بیان داشت: پس از برگزاری انتخابات شورای انجمن اولیا و مربیان منطقه‌ای در ۱۲ آذرماه، ۶ نفر به عنوان عضو اصلی این شورا انتخاب شدند که از بین آنان، ۵ نفر به عنوان مسئول انجمن اولیاء و مربیان هر قطب تعیین شدند.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش بهبهان عنوان کرد: تامین و جلب مشارکت‌های فکری، فرهنگی، عاطفی و آموزشی اولیاء، تقویت، هماهنگی و همسویی تربیتی و آموزشی خانه و مدرسه و ارتقای کیفیت فعالیت‌های مربوطه از وظایف انجمن‌های اولیا و مربیان مدارس است و قطب‌ها مرز بندی نوع مدرسه نداشته و هر قطب شامل انواع مدارس عادی، خاص، غیردولتی است.

وی افزود: وظایف و اختیارات روسای انجمن اولیا و مربیان به مدارس ارسال شده است و امیدواریم با هماهنگی و همکاری با این کارشناسی بتوانیم شاهد پیشرفت و ارتقاء همه جانبه مدارس باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار