استاندار خراسان رضوی گفت:مثلث توسعه اقتصادی برای استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و تفکر بخش خصوصی ترسیم شد.

مثلث توسعه اقتصادی بمنظور استفاده از تفکر بخش خصوصی استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در دیدار با قائم مقام تولیت آستان قدس و مدیران اقتصادی این مجموعه با اشاره به یک روش مدیریتی جدید، گفت: مثلث توسعه اقتصادی با اضلاع نمایندگان مجلس در شورای اسلامی، کارگزاران حکومت و سرمایه گذاران به عنوان مجاهدان اقتصادی ترسیم شد.

وی با اشاره به چالش‌های اداره کشور افزود: تمرکز گرایی، اختلافات سیاسی، عدم توجه به فرهنگ اقتصادی در آموزه‌های دینی، عدم تناسب اختیارات استانداران متناسب با وظایف آن‌ها و قوانین مزاحم از جمله این چالش هاست که در این شرایط باید روش مدیریتی جدیدی برای استفاده از تمامی ظرفیت‌ها ایجاد کرد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه ائمه جمعه به عنوان شخصیت‌های تاثیر گذار و صاحب تریبون باید مروج مثلث توسعه اقتصادی باشند، ادامه داد: با حضور میدانی و استقبال از سرمایه گذاران سالم و توانمند به دنبال توانمند سازی جوامع محلی و تقویت اقتصاد خانوار هستم که یکی از مهمترین اهداف نظام و انقلاب اسلامی است.

رزم حسینی با اشاره به اینکه در استانداری به روی سرمایه گذاران باز است، گفت: باید کشور را با توان و ظرفیت بخش خصوصی و شرکت‌ها بسازیم که در این راستا خراسان رضوی به ۱۲ منطقه اقتصادی متناسب با حوزه‌های انتخابیه ۱۲ گانه تقسیم شده و در پی آن هستیم که برای هر یک از آن‌ها متولی خاصی تعیین کنیم.

وی افزود: تا کنون برای چهار منطقه اقتصادی متولی مشخص شده و ۳۹ شرکت و مجموعه اقتصادی نیز متقاضی سرمایه گذاری در این مناطق ۱۲ گانه اقتصادی هستند که آستان قدس رضوی می‌تواند در هریک از این مناطق که تمایل دارد، سرمایه گذاری کند.

انتهای پیام//ف. ش
 

تقسیم خراسان رضوی به ۱۲ منطقه اقتصادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.