امام جمعه تفت گفت: انقلاب شکوهمند به دست توانای این ملت و رهبری امام راحل به درخت تناوری تبدیل شد که شرق و غرب زیر سایه این درخت از دستاورد‌های آن بهره مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سرمه چشم، امام جمعه موقت شهرستان تفت با اشاره به ورود به ماه بهمن گفت: این ماه، ماه خیر، برکت و سعادت است چرا که با ورود بنیانگذار انقلاب این نعمت‌های فراوانی وارد کشور شده است.

حجت الاسلام سیدمحمد سرمه چشم اعتراض مردم و وارد صحنه شدن آنهارا دلیل اصلی بازشدن فرودگاه مهرآباد دانست و افزود: انقلاب شکوهمند به دست توانای این ملت و رهبری امام راحل به درخت تناوری تبدیل شد که شرق و غرب زیر شاخه این درخت از سایه و دستاورد‌های آن بهره مند می‌شوند.

وی با توجه مشکلات و تحریم‌های کنونی جامعه و نگاه پر فیض امام زمان (عج) بر جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: دشمنان ما با ایجاد فشار‌های همه جانبه سعی دارند ما را از پای درآورند، اما نمی دانند ما سید و سروری داریم که هیچگاه فراموشمان نمی کند.

امام جمعه موقت شهرستان تفت با بیان اینکه هر بلا و مصیبتی را نعمتی احاطه کرده گفت: در مقابل هر بلایی اجر الهی قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سرمه چشم به اهمیت تقوا اشاره کرد و تصریح کرد: هیچ زیرکی و هوشیاری بهتر از تقوا نیست، چرا که اهل تقوا خیر دنیا و آخرت را می‌برند.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه تفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.