امام جمعه رشت گفت: مردم ولایتمدار در چهل سال گذشته برای این انقلاب و نظام اسلامی آنچنان وفادارانه و مسئولیت پذیر برابر دشمن ایستادگی کرده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در خطبه‌های نماز جمعه رشت با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران امروز در آستانه چهل سالگی چنان قوی و نیرومند به پیش می‌رود که هیچ دشمنی تاب ایستادگی برابر آن نخواهد داشت.

وی افزود: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی چهل سال با بصیرت و آگاهی برابر دشمنان ریز و درشت داخلی و خارجی ایستاده و تمام توطئه‌ها و نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرده اند.

امام جمعه رشت گفت: مردم ولایتمدار در چهل سال گذشته برای این انقلاب و نظام اسلامی آنچنان وفادارانه و مسئولیت پذیر برابر دشمن ایستادگی کرده اند که امروز هیچ به اصطلاح ابرقدرتی در دنیا نمی‌تواند خواسته هایش را به این ملت شریف تحمیل کند.

آیت الله فلاحتی در ادامه با اشاره به تذکرات بجا و مهم رهبر معظم انقلاب درباره امکان فتنه انگیزی دوباره دشمنان انقلاب، افزود: موضوعی را که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند خط قرمز ماست و اهالی سیاست و معرفت باید با اندیشه ورزی به دنبال شناخت عوامل و راه‌های پیشگیری و خنثی سازی توطئه‌های دشمن باشند.

وی در بخشی دیگر از خطبه‌ها به برگزاری نخستین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از پیروزی انقلاب در ۵ بهمن ۵۸ اشاره کرد و گفت:برگزاری انتخابات آرام و پرشور در ایران اسلامی از برکات مهم انقلاب است که در دنیا نظیر آن وجود ندارد.

نماینده، ولی فقیه در گیلان در پایان با اشاره به پیشرفت‌های ایران اسلامی در عرصه‌ها و علوم مختلف و تاکید رهبر معظم انقلاب بر علوم شناختی، گفت: ملتی که از دانش‌های نو و فناوری‌های آن عقب ماند، سرنوشتی جز ضعیف و استعمار شدن و عقب ماندگی نخواهدداشت.

آیت الله فلاحتی خاطرنشان کرد: علوم شناختی امروز همچون نانو، سوخت هسته‌ای و دیگر دانش‌های روز، معادلات آینده دنیا و زندگی مردم را رقم خواهد زد و دستیابی به آن از ضروریات است.

انتهای پیام/اص

خطبه‌های نماز جمعه رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.