مربی تیم ملی دوچرخه سواری گفت: نباید نتایج ضعیف کسب شده تیم ملی سرعت در قهرمانی آسیا را به تیم ملی جاده نسبت داد.

هاشمی کندی:  نتایج ضعیف در تیم ملی سرعت را نباید به جاده نسبت دادرسول هاشمی کندی مربی تیم ملی دوچرخه سواری خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب دوباره او به عنوان مربی تیم ملی استقامت بیان کرد: اردو های ورودی تیم ملی پیست دوچرخه سواری آزادی در حال برگزاری است و امسال در کنار محمود پراش هدایت تیم ملی را برای  مسابقات قهرمانی آسیا جاده  در اختیار داریم. من به خاطر شرایط شغلیم که عضو هیئت علمی دانشگاه هستم نمی توانم تمام وقت در اختیار تیم ملی باشم. امیدوارم در کنار پراش با کمک یکدیگر از پس از هدایت تیم ملی در این فاصله  زمانی کوتاه تا مسابقات قهرمانی آسیا جاده داریم بر بیاییم. امیدوارم هیچ مشکلی در هدایت تیم ملی دوچرخه سواری پیش نیاید و من هیچ مشکلی با پراش ندارم که بخواهد برایمان  اختلاف ایجاد کند. از طرفی چاره ای جز این نبود چون وسط سال تحصیلی هستم و حتما باید سر کلاس های خودم حضور پیدا کنم به همین جهت لازم بود در کنار پراش تیم ملی راه است هدایت کنیم. پراش در چند ماه اخیر در کنار تیم ملی بوده است و بر روی بازیکنان تسلط خوبی روی بازیکنان دارد.

هاشمی کندی درباره حضور دوباره در تیم ملی گفت: پس از بازی های آسیایی قراردادم تمام شده بود و کنار رفتم تا سایر افرادی که می توانند به تیم ملی کمک کنند روی کار بیایند و از تجربیات آن ها استفاده شود. این پست را به قادر میزبانی پیشنهاد دادند که متاسفانه او نپذیرفت. پس از آن به دنبال جذب مربی خارجی بودند که هزینه بالایی باید پرداخت می کردند. با وجود این شرایط فدراسیون دوچرخه سواری تصمیم دیگری نمی توانست بگیرد و من هر کمکی در جایگاه مربی از من بر بیاید انجام می دهم. ما از نظر برگزاری تعداد مسابقات پسرفت داشته ایم چرا که تیم های باشگاهی دیگر نمی توانند بازیکنان را حمایت کنند. نتایج مسابقات پیست نمی تواند ملاکی برای پیش بینی نتایج مسابقات جاده باشد. فدراسیون با چالش های بزرگی مثل تهیه لوازم وارداتی گران رو به رو است. ما تلاش می کنیم حداقل بخشی از افتخارات گذشته دوچرخه سواری را تکرار کنیم.

او افزود: ما تلاش می کنیم یک کار علمی را اجرایی کنیم و برای اولین بار در کنار تیم ملی یک آنالیزور را خواهیم داشت. فقط مشکلی که طبق معمول وجود دارد آن است که تا مسابقه قهرمانی آسیا چند ماه بیشتر فرصت نداریم و باید بتوانیم بهترین شرایط را با توجه به شرایط موجود برای تیم فراهم کنیم. در حال حاضر نمی توان کار زیر ساختی انجام داد. ما مشکلات فراوانی در دوچرخه سواری داریم از جمله اینکه تیم های باشگاهی ما تعطیل شده اند و دیگر اعزامی به بازی های بین المللی ندارند و هنوز از لحاظ تجهیزات با مشکلات رو به رو هستیم. اگر مصاحبه من پس از بازی های آسیایی جاکارتا را بخوانید متوجه خواهید شد که همان مشکلاتی که آن زمان مطرح کردم همچنان پا برجا است. ما تمام تلاشمان را می کنیم تا در این فاصله محدود  تا قهرمانی آسیا جاده با وجود محدودیت های موجود بهترین نتیجه را رقم بزنیم. پارسال تیم ملی از این رقابت ها 6 مدال در بخش جاده با هدایت من کسب کرد ولی شرایط پارسال با امسال متفاوت است.


بیشتربخوانید:

اولین مدال دوچرخه ۲۰۱۹ آسیا برگردن مهدی محمدی

فرزاد: کسب سهمیه المپیک در ماده پیست غیر ممکن است

پراش: از ملی پوشان استقامت تست آمادگی می‌گیریم


انتهای پیام/

اظهارات هاشمی کندی درباره وضعیت تیم ملی دوچرخه سواری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار