فرماندار اراک از افتتاح اولین زمین چمن مصنوعی روستایی استان مرکزی در روستای رباط میل این شهرستان خبرداد.

افتتاح اولین زمین مصنوعی روستایی استان مرکزی در روستای رباط میل اراکبختیاری فرماندار شهرستان اراک در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای رباط میل شهرستان اراک خبرداد و گفت: اولین زمین مصنوعی روستایی  استان مرکزی با صرف ۳۰۰ میلیون تومان در این روستا به بهره برداری رسیده است.

بختیاری افزود: در ایام الله دهه مبارک فجر ۲۶۰ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۹۴ میلیارد تومان و اشتغالزایی هزار و ۴۰۰ نفر در شهرستان اراک به بهره برداری رسیده است.

وی اضافه کرد: در هشتمین روزاز دهه مبارک فجر مرکز جامع سلامت قمر بنی هاشم اراک با پوشش ۲۵ هزار نفری جمعیت شهر اراک افتتاح شده که برای تجهیز آن ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

فرماندار شهرستان اراک راه اندازی اتوبوس‌های واحد شهری و خانه ورزش روستای مهر دشت اراک را را از دیگر طرح‌های امروز دانست و گفت:: برای راه اندازی خانه ورزش این روستا ۴۵ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

کریمی و مقدسی نمایندگان مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی هم در جریان افتتاح این طرح‌ها، ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و روستائیان بخش مرکزی اراک و عمران و آبادانی و تامین زیر ساخت‌های بهداشتی و رفاهی را از اصلی‌ترین مزیت‌های طرح‌های افتتاحی دانستند.

انتهای پیام / ج

افتتاح چندین طرح خدماتی، عمرانی وبهداشتی در شهرستان اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.