مدیر نظارت بر موادغذایی و آرایشی بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از معدوم‌سازی بیش از 31 تن موادغذایی طی 11 ماه گذشته در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  فرزانه حیدری، با اشاره به انجام بازرسی موادغذایی و آرایش و بهداشتی لرستان اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون 2 هزار و 902 مورد بازدید از کارخانه‌ها و فروشگاه‌های سطح عرضه استان انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا 6 کارخانه تولید موادغذایی و سه فروشگاه سطح عرضه به مراجع قضائی به علت تخلف معرفی و در نهایت 2 کارخانه پلمپ شدند.

مدیر نظارت بر موادغذایی و آرایشی بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان استفاده از رنگ‌های مصنوعی و نگهدارنده را مهمترین تخلف واحدهای غذایی و آرایشی عنوان و تصریح کرد: استفاده از مواد اولیه و شرایط نگهداری نامناسب از دیگر موارد تخلف واحدها بوده است.

حیدری بیان داشت: از ابتدای سال تاکنون 382.5 کیلوگرم لوازم آرایش و بهداشتی که اغلب قاچاق و فاقد برچسب اصالت کالا بوده معدوم و از بین رفتند.

وی همچنین از معدوم‌سازی بیش از 31 تن موادغذایی طی 11 ماه گذشته خبر و ادامه داد: این موادغذایی شامل محصولات لبنی، نمک، میوه‌های فراوری شده و لواشک، حلوا شکری، ناگت مرغ و فرآورده‌های گوشتی بوده‌اند.

انتهای پیام/د

معدوم سازی بیش از 31 تن موادغذایی غیربهداشتی در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.