کارشناس بسکتبال کشورمان گفت: بازیکنان ژاپن مقابل ملی پوشان ایران منظم بازی کرد و کار تیمی بهتری داشتند.

کبیر: ژاپن مقابل تیم ملی بسکتبال ایران منظم بازی کرد/ راحت نمی‌توانیم استرالیا را شکست دهیمبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اسدالله کبیر، پیشکسوت بسکتبال ایران درباره شکست تیم ملی کشورمان مقابل ژاپن در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۹ چین بیان کرد: به نظر من ژاپن یکی از منظم‌ترین بازی هایش را انجام داد و در پرتاب‌های ۳ امتیازی، کار تیمی، دفاع و حمله خیلی خوب کار کرد. بازیکنان ما هم با وجود زحمت هایشان برخی اشتباهات را انجام دادند. کار تیمی ژاپنی‌ها بهتر از ما بود.

او درباره تاثیر غیبت ستارگان ایران در این شکست گفت: به هر حال کادرفنی در این مورد تصمیم گیرنده است و مربیان تیم ملی باید درباره انتخاب بازیکنان نظر بدهند، اما نفراتی که در این دیدار بازی کردند تلاش خود را انجام دادند و توپ‌های ۳ امتیازی و پنالتی هایشان گل نشد.

کارشناس بسکتبال ایران تصریح کرد: در صورت گل شدن توپ هایمان شاید نتیجه دیگری رقم می‌خورد و می‌توانستیم موقعیت مطلوب تری داشته باشیم.

کبیر درباره دیدار آتی ایران مقابل استرالیا گفت: استرالیا تیم خوبی است و تیمی نیست که به راحتی بتوانیم آن را شکست دهیم. استرالیا در گروهش قهرمان شده است و بازی بسیار سختی داریم.

انتهای پیام/

کارشناسی دیدار تیم‌های بسکتبال ایران و ژاپن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار