شورای آموزش و پرورش بخش بستان، امروز دوشنبه ۶ اسفندماه با حضور سرپرست بخشداری بستان در سالن اجتماعات بخشداری برگزار شد و آخرین وضعیت آموزشی بخش بستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در جلسه شورای آموزش و پرورش بخش بستان، صبیح ساعدی، رئیس شورای آموزش و پرورش بستان گفت: با توجه به تعطیلی کلاس های کنکور به دلیل نبود تامین اعتبار از سوی وزارت نفت و پرداخت آن به موسسه های آموزشی و ارزیابی های صورت گرفته نباید انتظار آینده خوبی برای کنکور امسال داشته باشیم.

وی خواستار رسیدگی به وضعیت آبگرفتگی خیابان هایی که مدارس سطح شهر در آن واقع شده و مشکلاتی در تردد دانش آموزان ایجاد نموده شد.

حبیب عفری، سرپرست بخشداری بستان با تاکید بر اهمیت آموزش و پرورش به عنوان زیر بنای کشور از مسئولان ادارات خواست تا همکاری و تعامل تنگاتنگ با آموزش و پروش در راستا برطرف کردن مشکلات و پیشبرد اهداف آموزشی و فرهنگی شهر بستان داشته باشند.

وی همچنین به مشکلات آبگرفتگی معابر بر اثر سریز شبکه فاضلاب و آب های سطحی که سبب ایجاد مشکلاتی در تردد دانش آموزان و به خطر افتادن سلامتی آن ها شده اشاره و از عملکرد اداره آبفا و شهرداری بستان ابراز نارضایتی کرد و خواستار رسیدگی جدی برای برطرف کردن این معضل شد.

انتهای پیام/گ

برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش

برچسب ها: آموزش و پرورش ، کنکور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار