مشاور و کارشناس خانواده در صدا وسیما گفت: بانوان یکی از اقشار مهم و اثرگذار جامعه در جنگ نرم هستند که در جنگ سخت با تربیت فرزندان، مدیریت خانواده، تامین آسایش، حفظ و استحکام خانواده به ایفای نقش پرداختند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام سید علی اکبر محسنی مشاور و کارشناس خانواده در صدا وسیما به تبیین شخصیت حضرت زهرا (س) اشاره نمودو گفت: این بانوی بزرگواری یک بانوی انقلابی بود و در بیشتر دعاهایشان از خداوند می‌خواهند که نسبت به انقلاب پیغمبر مصمم باشند ذره‌ای شک به خود راه ندهند.
این مفسر قرآن کریم، با اشاره به روایتی از حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: حضرت زهرا (س) سه چیز را بعنوان محبوب خود انتخاب کرده است که اگر این سه چیز در زندگی ما وجود داشته باشد همفکر با حضرت هستیم که یکی از آن‌ها محبت است که هرکس محبت نداشته باشد راه را گم خواهد کرد.

 
وی با اشاره به اینکه، امروز دشمن با ابزار تبلیغاتی خود، اشتیاقات و احتیاجات اصلی ما را جا به جا می‌کند، اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) می‌فرماید، اشتیاقات و احتیاجات اصلی شیعه امیرمومنان (ع) باید به سه مسأله مهم، تلاوت کتاب الله، ان نظر فی وجه رسول الله و ان انفاق فی سبیل الله است معطوف باشد.
 
کارشناس خانواده در صدا وسیما با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) می‌فرماید، هرکاری می‌کنید باید بوی خدا بدهد، گفت: هر کاری که بوی خدا نداشته باشد بوی شیطان خواهد داد و هرکجا که بوی شیطان باشد حتی اگر در مسجد هم باشد حضرت فاطمه زهرا (س) در آنجا نخواهد بود.
 
وی در ادامه به جریان نفوذ در کشور اشاره و افزود: امروز جنگ دشمن جنگ نرم است، جنگی که هیچ خط و نشانی از آن وجود ندارد، اما خساراتش بیشتر از جنگ سخت است، که جداشدن زنان از انقلاب یکی از خسارت‌های جنگ نرم است.
 
کارشناس حوزه و دانشگاه بیان نمود: هر انقلابی که به وجود می‌آید مقابل آن جنگ نرم و سخت وجود دارد و انقلاب اسلامی جنگ سخت را پشت سر گذاشته و امروز در جنگ نرمی قرار گرفته ایم که انسان‌های انقلابی نیز با دیدگاه‌های مختلفی به وجود می‌آیند.
 
وی در پایان خاطرنشان نمود: مشکل انقلاب مسئولینی هستند که مسئولیت خود را درست انجام نمی‌دهند و همین امر باعث شده تا مردم به نظام و انقلاب بدبین شوند که این صحیح نمی‌باشد.
 
مراسم جشن میلاد حضرت زهرا (س) در سالن شهدای بسیج نایین با حضور مادران شهدا و خواهران به همت حوزه مقاومت بسیج الزهرا (س) این شهرستان برگزار گردید که کارگاه نقاشی و مولودی خوانی از ویژه برنامه‌های این جشن بود. 
 
انتهای پیام/م 
 

صحبتهای کارشناس خانواده درباره تبیین شخصیت حضرت زهرا (س)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار