تبلیغات فریبکارانه درباره آب درمانی

مردم فریب تبلیغات سودجویان درباره آب درمانی را نخورید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیرحسین سخندانی سرپرست هیات نجات غریق استان فارس گفت: برخی افراد سودجو در شبکه‌های مجازی برای سود بیشتر تبلیغ آب درمانی می‌کنند و این امر در حالی است که آب درمانی و ورزش در آب دو مقوله جداگانه است که باید به صورت تخصصی دنبال شود.

وی افزود: مردم مواظب این گونه افراد سودجو باشند و اجازه ندهند ان‌ها برای سودی بیشتر از راه تبلیغ به هدف خود برسند.

سخندانی ادامه داد: هیات نجات غریق و غواصی استان فارس به صورت ماهیانه با همکاری دستگاه‌های مرتبط از استخر‌های فعال در استان فارس نظارت می‌کند.

سرپرست هیات نجات غریق استان فارس افزود: این ورزش یکی از ورزش‌های مهم و حیاتی است؛ چرا که به صورت مستقیم با جان انسان‌ها در ارتباط است، طوری که حضور ناجی در کنار استخر و پارک‌های آبی نقش بی‌بدیل دارد و نبود آن نیز حادثه‌های جبران‌ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

سخندانی ادامه داد: این هیات عمده فعالیت خود را تربیت نیرو‌های توانمند در زمینه نجات غریق معطوف کرده و یکی از استان‌های فعال در عرصه نجات غریق کشور محسوب می‌شود به گونه‌ای که ناجی و مربی‌های برخی از استان‌های کشور را نیز تامین می‌کند.

وی به ۸۶ واحد اماکن آبی فعال استان اشاره کرد و افزود: به طور میانگین روزانه ۳۵۰ ناجی در اماکن آبی فارس حضور دارند تا از غرق شدن افراد جلوگیری کنند.

سخندانی اعلام کرد: فارس در رشته نجات غریق قهرمانان زیادی دارد که توانسته اند در سال‌های گذشته در رقابت‌های ملی و بین المللی افتخار کسب کنند.
انتهای پیام/م

فریب تبلیغات سودجویان درباره آب درمانی را نخورید

برچسب ها: درمان ، شنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.