بازی فورتنایت با برگزاری جام جهانی به کاربرانش ۱۰۰ میلیون دلار جایزه می‌دهد.

عنوان فورتنایت به گیمرهایش ۱۰۰ میلیون دلار جایزه میدهد.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فورتنایت یک بازی رایانه‌ای است که در سال ۲۰۱۷ توسط شرکت Epic games منتشر شد. این بازی در سبک بتل رویال ساخته شده که رایگان و آنلاین است. عنوان فورتنایت همان ابتدا و پس از انتشارش مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفت و توانست با بازی‌های قدیمی‌تر در سبک خود رقابت کند.

داستان این عنوان با ناپدید شدن ۹۸ درصد از جمعیت کره زمین شروع می‌شود. بر اثر طوفان سهمگینی که در زمین رخ داده است موجودات زامبی‌شکلی به زمین آمده‌اند و زندگی بازمانده‌های زمین را بر خطر انداخته‌اند. در این بازی هدف کاربران بیرون رفتن از منطقه امن و پیدا کردن بازماندگان دیگر برای افزایش جمعیت متحدان در بازی است.

در سال گذشته با افزایش محبوبیت بازی فورتنایت میان گیمر‌ها، شرکت Epic Games تصمیم به برگزاری مسابقه بین کاربرانش گرفت، که در این مسابقه ۱۰۰ میلیون دلار به نفرات برتر این لیگ پرداخت کرد. اما این شرکت در سال ۲۰۱۹ نیز قصد برگزاری مسابقه بین کاربرانش را دارد و آن را جام جهانی فورتنایت معرفی می‌کند. گفتنی است؛ این مسابقات از ماه آوریل شروع و تا ماه ژوئن ادامه خواهد داشت.

عنوان فورتنایت به گیمرهایش ۱۰۰ میلیون دلار جایزه میدهد.
بازیکنان با آغاز این جام جهانی در ۸ آوریل، هر هفته ۱ میلیون دلار از این مسابقات به دست می‌آورند که این روند تا ۱۶ ژوئن ادامه خواهد داشت و از ۲۶ تا ۲۸ ژوئن، ۱۰۰ بازیکن برتر این جام در ۵۰ تیم دو نفره با هم مبارزه خواهند کرد. در مجموع به نفرات برتر راه یافته به مراحل بالاتر این تورنمنت، علاوه بر ۱ میلیون دلاری که در طول هفته بدست آورده‌اند، ۳۰ میلیون دلار تعلق خواهد گرفت که هر بازیکن حداقل ۵۰ هزار دلار و قهرمانان نیز ۳ میلیون دلار دریافت خواهند کرد.

عنوان فورتنایت به گیمرهایش ۱۰۰ میلیون دلار جایزه میدهد.
آغاز جام جهانی در فورتنایت به کاربران اجازه خواهد داد تا به دلخواه خود تورنمنت ایجاد کرده و سایر گیمر‌ها را به چالش دعوت کنند همچنین مسابقات هفتگی با جایزه ۱ میلیون دلار برای کاربران تا پایان سال ادامه خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: تریلر‌های جدید Crash Team Racing منتشر شد +فیلم


انتهای پیام/

جایزه بزرگ عنوان فورتنایت در سال ۲۰۱۹

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار