فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف ۲ هزار عدد انواع مواد محترقه و دستگیری عامل توزیع آن در شهر رستم کلای این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش مواد محترقه توسط فردی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند، متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کنند.

سرهنگ شجاعی، ادامه داد: در بازرسی از محل فعالیت این متهم ۲ هزار عدد انواع مواد محترقه و آتش زا کشف و وی نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با بیان اینکه استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره‌ای که موجب سلب آسایش شهروندان شود طبق قانون جرم بوده و پلیس با متخلفان و مجرمان در این زمینه برخورد خواهد کرد، از خانواده‌ها خواست با نظارت بیشتر بر رفتار کودکان و نوجوانان خود وجلوگیری از خرید و استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره توسط آنان از وقوع حوادث تلخ و جبران ناپذیر در آستانه سال نو پیشگیری کنند.

انتهای پیام/ک
 


دستگیری توزیع کننده مواد محترقه در بهشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار