فرمانده انتظامی قوچان از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به کلاهبرداری۲۴ میلیون ریالی در فضای مجازی از یک شهروند کرده بود خبرداد.

شناسایی عامل کلاهبرداری میلیونی در فضای مجازی در قوچانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ قدیر مصرخانی فرمانده انتظامی قوچان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری ۲۴ میلیون ریالی از وی توسط فردی ناشناس، موضوع شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در تحقیقات کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که شاکی اقدام به خرید شارژ تلفن همراه تخفیف دار از یکی از شبکه‌های اجتماعی کرده است که پس از مدتی متوجه برداشت ۲۴ میلیون ریال از حساب بانکی خود می‌شود.

فرمانده انتظامی قوچان گفت: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات صورت گرفته پس از هماهنگی با مقام قضائی، یک متهم را در استان‌های غربی کشورشناسایی و با دستور مرجع قضایی، پرونده جهت دستگیری متهم به صورت. نیابتی به دادسرای مربوطه ارسال شد.

سرهنگ مصرخانی افزود: شهروندان جهت پیشگیری از دسترسی‌ها و برداشت‌های غیر مجاز هرگز در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی بر روی لینک ناشناس کلیک نکرده و برنامه‌های خود را از سایت‌های آشنا و معتبر دانلود کنند.
 

دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف ۸ فقره سرقت در قوچان


وی با اعلام این خبر تصریح کرد:در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو درسطح حوزه استحفاظی، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری۱۲فلسطین قرار گرفت.

فرمانده انتظامی قوچان گفت:ماموران دایره تجسس کلانتری۱۲فلسطین با اشراف اطلاعاتی و بررسی شیوه‌های وقوع سرقت، سارق سابقه داری را در این زمینه شناسایی و پس از اطمینان از انجام سرقت‌ها توسط وی با هماهنگی مقام قضایی این فرد را در عملیاتی ضربتی دستگیرکردند.

سرهنگ مصرخانی افزود:فرد دستگیرشده در بازجوئی‌های به عمل آمده به۸فقره سرقت اعتراف و تعدادی از اموال سرقتی نیز از مخفیگاهش کشف شد، خاطر نشان کرد:متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام//ح.خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.