فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف ۱۰۲ هزار و ۱۷۶ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز توسط ماموران پلیس امنیت عمومی استان خبر داد.

کشف بیش از ۱۰۲ هزار عدد مواد محترقه غیر مجاز در زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام این خبر بیان داشت: با توجه به روز‌های پایانی سال و نزدیکی چهارشنبه سوری، طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه توسط پلیس زنجان به مرحله اجرا درآمد.

سردار جهانبخش افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان زنجان با انجام کار اطلاعاتی در شهرستان زنجان موفق به شناسایی فردی سود جو که اقدام به تهیه و توزیع مواد محترقه غیر مجاز و خطر ناک می‌کرد شدند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی پس از شناسایی، متهم را دستگیر که در بازرسی از منزل وی ۱۰۲ هزار و ۱۷۶ عدد انواع مواد محترقه کشف وضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به برخورد قاطع پلیس با سودجویان و توزیع کنندگان مواد محترقه گفت: به استناد قانون مجازات اسلامی هر گونه قاچاق، خرید و فروش و ... مواد منفجره و محترقه به طور غیر مجاز جرم محسوب شده و مرتکب آن به مجازات مندرج در قانون محکوم می‌شود.
 
انتهای پیام/ن
 

برخورد قاطع پلیس با سودجویان و توزیع کنندگان مواد محترقه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.