رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی گفت:بودجه پارک علم و فناوری در سال آینده بیش از ۸۰ درصد افزایش دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، حسن حیدری رییس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش بودجه پارک علم و فناوری استان آذربایجان غربی در سال ۹۸ گفت:برای سال آینده بودجه این پارک ۸۶ درصد افزایش دارد.

وی ادامه داد:در سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به استان ۹ میلیارد تومان بودجه برای پارک علم و فناوری آذربایجان غربی اختصاص یافت که از این مبلغ،۶ میلیارد در سال ۹۸ و ۳ میلیارد تومان در سال ۹۹ تحقق پیدا می‌کند.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی افزود:در سال ۹۷،۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل کمک‌های فنی و ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای توسعه شاخص‌های این پارک در اختیار قرار گرفته است.

حیدر در ادامه با اشاره به اینکه هم‌اینک دانشگاه‌ها به سمت کارآفرینی سوق می‌یابند گفت: اگر ۲۵ درصد دانشجویان به سمت کارآفرینی هدایت شوند اشتغال‌آفرینی برای سایر افراد نیز ایجاد می‌شود.

وی از برگزاری جشنواره شهر خلاق با همکاری شهرداری ارومیه خبر داد و گفت: در این جشنواره، فرد ایده‌های خود را ارائه داده و شهرداری ارومیه نیز برای پیاده‌سازی ایده‌ها اعلام آمادگی کرده است.

انتهای پیام/پ

اختصاص  بودجه ۹۷،۴ میلیاردی برای توسعه  پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.