ورزشگاه مُدرن فولاد در اهواز به نام «شهدای فولاد خوزستان» مزین شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  محمد کشانی، مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان گفت: ورزشگاه مُدرن فولاد به نام شهدای فولاد خوزستان مزین شد که این اقدام فرهنگی بنابر وظیفه‌ای که در قبال فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدا داریم و به برکت وجود ۵۶ شهید والامقام این شرکت صورت گرفت.

برای ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان  تاکنون بالغ بر یکهزار و  ۵۰۰ میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده است.

این مجموعه تازه تاسیس در مجاورت شهرک مسکونی فولاد در جنوب شرقی شهر اهواز، یکی از مجهزترین ورزشگاه‌های مدرن کشور است و امید می‌رود با بهره برداری کامل از آن، نقش بسزایی در پیشبرد اهداف فرهنگی ورزشی استان ایفا نماید.

ورزشگاه فولاد خوزستان دارای امکاناتی بروز و در سطح بین المللی می‌باشد که از آن جمله می‌توان به زمین اصلی ورزشگاه با ابعاد ۶۸×۱۰۵ متر و ۳ زمین چمن طبیعی اشاره کرد که زمین اصلی در سطح تماشاگران کاملاً سرپوشیده می‌باشد. علاوه بر این، سالن تکنیک به مساحت ۳۹۰۰ متر مربع و استخر سرپوشیده به مساحت ۳  هزار متر مربع، در این مجموعه ایجاد شده است.

در خصوص تامین نور استاندارد زمین اصلی ورزشگاه به میزان ۲ هزار و ۴۰۰ لوکس نور، و زمین‌های تمرین به میزان ۶۰۰ لوکس نور، تعبیه شده است.

نصب ۲۴۰ شیر آبخوری جهت تامین آب آشامیدنی در طبقه اول، در دسترس تماشاچیان است و برای تیم‌های میهمان و میزبان، دوش، رختکن، جکوزی و سونا پیش‌بینی شده و دریاچه مصنوعی به مساحت ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع، جایگاه‌های ویژه جهت مقامات عالی رتبه و خبرنگاران ورزشی بطور مجزا به مساحت کل ۴۵۰ مترمربع از دیگر امکانات این ورزشگاه است.

انتهای پیام/م

تغییر نام ورزشگاه تازه تاسیس فولاد خوزستان

برچسب ها: لیگ برتر ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار