مانور آمادگی و پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری در زنجان برگزار شد

مانور آمادگی و پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری امروز در دبیرستان شهید آوینی زنجان برگزار شد.

مقدمی رئیس اداره سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ،  با اشاره به این که نخستین مانور آمادگی و پیشگیری مانور آمادگی و پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری + عکس از حوادث چهارشنبه سوری امروز در زنجان برگزار شد گفت: این مانور در دیگر استان‌های کشور نیز برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این مانور را کاهش تلفات و حوادث ناشی از چهارشنبه آخر سال اعلام کرد و افزود: در این مانور دانش آموزان با خطرات احتمالی ناشی از حوادث چهارشنبه سوری آشنا شدند.

مقدمی با بیان این که بیشترین مصدومان این روز کودکان و نوجوانان هستند بیان کرد: در راستای کاهش امار مصدومین چهارشنبه سوری آموزش‌های لازم به همه دانش آموزان داده می‌شود.

 دیگر دستگاه‌های خدمات رسان استان هم آمادگی خود برای کاهش حوادث چهارشنبه سوری را اعلام کردند.

کاظمینی مسئول آموزش سازمان آتش نشانی زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، هم گفت: آتش نشانی این استان از هفته منتهی به چهارشنبه سوری با تمام نیرو‌های خود تلاش می‌کند تا حوادث این روز را کاهش دهند.

وی با بیان این که نیرو‌های عملیاتی در نقاط پر ترافیک شهر مستقر می‌شوند افزود: سازمان آتش نشانی با کمک ۱۰۵ نفر از نیرو‌های عملیاتی خود آماده مقابله با هرگونه حوادث در این روز است.

کاظمینی در ادامه از پویش نه به چهارشنبه سوری خطرناک خبر داد و گفت: با نزدیک شدن چهارشنبه آخر سال دغدغه حوادث این روز نیز افزایش یافته؛ دغدغه‌ای که سبب تشکیل این پویش شده است.

مسئول آموزش سازمان آتش نشانی زنجان اظهار کرد: با طراحی و توزیع بروشور‌های مربوط به پیشگیری از حوادث تلخ در تلاش هستیم تا همشهریان اخرین روز‌های سال را هم به خوشی و سلامتی به اتمام برسانند.


انتهای پیام /ک


نه به چهارشنبه سوری خطرناک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.