امروز در مراسمی از از ۳۳ خیّر مدارس شهید مقری و شهید رضا زاده روستای سیوجان تجلیل شد

به گزارش دانایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوسف در جشنواره خیران مدرسه ساز روستای سیوجان گفت : کیفیت آموزشی روستای سیوجان شاخص بوده و به سابقه فرهنگی و پیگیری اهالی روستا بر می‌گردد که حاصل تلاش و همکاری بهترین نیرو‌های آموزشی و پرورشی و انجمن اولیاء و مربیانی است که در خدمت دانش آموزان روستا هستند.

وی افزود : به منظور تجلیل از خیران مدرسه ای، اولیای دانش آموزان و فرهنگیانی که کمک‌های قابل توجهی در تجهیز، نوسازی، کف و فضا سازی مدارس در طول یک سال اخیر به مراکز آموزشی و پرورشی کرده اند، ۱۶ جشنواره در مدارس و مراکز آموزشی شهرستان خوسف برگزار شده است.

دانایی با بیان اینکه امسال جشنواره خیران و نیک اندیشان مدرسه‌ای و مدرسه ساز با رویکرد جدیدی برگزار می‌شود، افزود: خیران ابتدا در قالب برگزاری مراسم مدرسه‌ای تقدیر و همچنین در بیست و یکمین جشنواره محوری خیران مدرسه ساز شهرستان خوسف که در ۲۸ فروردین ماه ۹۸ برگزار خواهد شد، دعوت می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوسف  افزود : به منظور تجلیل از ۲۰۰ خیّر مدرسه ساز شهرستان خوسف، از ابتدای اسفندماه سال جاری، ۱۶ جشنواره خیرین مدرسه ساز برگزار شده است.

وی گفت: در چند سال اخیر، گروه‌های جهادی و طرح هجرت در مدارس فعالیت‌های زیادی انجام داده اند و فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی این گروه‌ها در برگزاری کلاس‌های فرهنگی و آموزشی، تکمیل، تعمیر، کف سازی و حصارکشی مدارس قابل تقدیر است.

در این مراسم حجت الاسلام «حامد شاهبیکی»، امام جمعه خوسف هم گفت:خیران مدرسه ساز کسانی هستند که به اندیشه‌ها خدمت می‌کنند و این بهترین نوع خدمت به جامعه است، چراکه با این اقدام خداپسندانه فکر و اندیشه‌ها شکوفا شده و عالمان به بالاترین درجات رسیده اند.

وی در این جشنواره، روستای سیوجان را مهد سادات خراسان جنوبی برشمرد و گفت: سادات سیوجان، جایگاه ویژه‌ای در علم دارند چراکه در همه زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و تولیدی پیش قدم و برای توسعه شهرستان و جامعه اسلامی خدمت می‌کنند.

«فولادی» مدیر دبستان شهید مقری سیوجان، هم با تقدیر از همکاری و همراهی خیران، فرهنگیان و اولیاء دانش آموزان، خرید شیر قطع کن برای سیستم گرمایشی خودکار دبستان شهید مقری و تخته هوشمند، دو دستگاه رایانه، بازسازی سرویس بهداشتی، کف سازی و ترمیم دیوار دبیرستان شهید رضا زاده و ساخت سالن ورزشی برای دو مدرسه روستای سیوجان را از مهمترین نیاز‌های مدارس روستای سیوجان برشمرد.

انتهای پیام/ک

برپایی ۱۶ جشنواره خیرین مدرسه ساز در خوسف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.