پس از معرفی مدل‌های جدید AMG GT، مرسدس تولید این مدل‌ها را آغاز کرده تا هرچه سریع‌تر آماده فروش در بازار شوند.

مرسدس تولید سری فیس‌لیفت AMG GT 2020 را آغاز کرد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت آلمانی مرسدس در چند ماه اخیر با نمایش مدل‌های فیس‌لیفت AMG GT طرفداران خود را خوشحال کرده و حال خبر رسیده که تولید این مدل‌ها نیز آغاز شده است. این شرکت ساخت مدل‌های فیس‌لیفت AMG GT 2020  خود را در یکی از کارخانه‌های خود در شهر زیندلفینگن آغاز کرده و بنا به اطلاعات موجود اولین مدلی که از خط تولید مرسدس بیرون می‌آید، AMG GT R Pro خواهد بود.

مدل AMG GT R Pro با تمرکز بر رانندگی جاده‌ای تولید می‌شود که به گفته مرسدس، طراحی آن ترکیبی از دو مدل مسابقه‌ای پرطرفدار AMG GT3  و  GT4 است. در واقع GT R Pro را می‌توان نسخه جاده‌ای دو مدل GT3 و GT4 نا‌مید که مرسدس امید دارد تا یکی از محبوب‌ترین مدل‌های امسال باشد. GT R Pro نسبت به GT R اصلی بروزرسانی‌های زیادی داشته که شامل سیستم تعلیق جدید، بهبود آیرودینامیک و افزایش نسبت قدرت به وزن می‌شود که با صندلی و چرخ‌های سبک وزن جدید به‌ دست آمده است. لازم به ذکر است که این مدل در تعداد محدود تولید خواهد شد.

مرسدس تولید سری فیس‌لیفت AMG GT 2020 را آغاز کرد +تصاویر

مرسدس تولید سری فیس‌لیفت AMG GT 2020 را آغاز کرد +تصاویر

مدل AMG GT R. Pro همانند مدل اصلی به پیشرانه ۴.۰ لیتری توربو با هشت سیلندر مجهز شده که توانایی تولید ۵۷۷ اسب بخار قدرت و ۶۹۹ نیوتن‌متر گشتاور میان ۱۹۰۰ تا ۵۵۰۰ دور در دقیقه را دارد. همچنین مدل فیس‌لیفت تغییراتی در سیستم مدیریت نیز داشته که موجب افزایش سرعت و چالاکی خودرو می‌شود، از این تغییرات می‌توان به سیستم یکپارچه کنترل داینامیک AMG و فرمان AMG پرفورمنس اشاره کرد. در داخل کابین نیز کنسول مرکزی، نمایشگر، سرعت‌سنج و کیلومترشمار تمام الکتریکی از موارد جدید به شمار می‌آیند.

مرسدس تولید سری فیس‌لیفت AMG GT 2020 را آغاز کرد +تصاویر

مرسدس تولید سری فیس‌لیفت AMG GT 2020 را آغاز کرد +تصاویر

تولید سری AMG GT در سطح بسیار بالایی انجام شده و قطعات بسیار با کیفیت است که بسیاری از بخش‌های آن به صورت دست ساز تولید شده است و مرسدس بهترین کارکنان آموزش دیده خود را برای تولید سری AMG GT به کار می‌گیرد. مدل مستقل این سری در سه نسخه با سقف فابریک، فیبر کربن و شیشه‌ای تولید می‌شود و همچنین دو مدل بدنه کوپه و رودستر و چهار نسخه متمایز GT،  GT S، GT C،  GT R و مدل ویژه GT R Pro تنوع بسیار زیادی را برای خریداران ایجاد می‌کنند و هر شخص به سلیقه خود می‌تواند مدل مورد نظر را سفارش دهد.


بیشتر بخوانید: مدل بالارده مرسدس AMG GT 53 به زودی عرضه می‌شود +تصاویر 


انتهای پیام/

فیس‌لیفت جدید AMG GT 2020 مرسدس را ببینید +تصاویر

برچسب ها: فناوری ، مرسدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار