معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نوروزی پلیس جلوه‌های خدمت را پایان فروردین اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران، با بیان اینکه جشنواره نوروزی پلیس، جلوه‌های خدمت در حوزه‌های عکس، فیلم، خاطره، شعر و مقاله برگزار می‌شود، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار تا ۳۱ فروردین است.

وی با اشاره به وقوع سیلاب در مناطق مرکزی و شرقی استان و خدمات ارزنده ماموران پلیس در برقراری نظم وامنیت و امداد رسانی به سیل زدگان، افزود یکی از بخش‌های این جشنواره که توجه ویژه‌ای به آن خواهد شد، آثاری است که از این حوادث تهیه و ارسال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه عکاسان، خبرنگاران، مستندسازان، دانشجویان و عموم شهروندان و همچنین همکاران مجاز به شرکت در این جشنواره هستند، افزود: متقاضیان شرکت در این جشنواره، آثار خود را در شبکه‌های اجتماعی داخلی به آدرس @festpolice در شبکه‌های سروش، ایتا، بله، گپ، ساپنا و آی گپ ارسال کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران، تاکید کرد: آثار تولیدی همراه با مشخصات تولید کننده شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره تلفن همراه در قسمت نام اثر ارسال شود.

وی افزود: داوطلبان می‌توانند برای اطلاع دقیق از فراخوان جشنواره و سایر مقررات به پوستر جشنواره یا سایت خبری پلیس مراجعه کنند.

انتهای پیام/ک


آخرین زمان برای شرکت در جشنواره نوروزی پلیس

برچسب ها: پلیس ، جشنواره ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار