رویداد ایده پردازی گردشگری با حضور افراد ایده پرداز در زاهدان برگزار شد.

برگزاری رویداد نوگام گردشگری در زاهدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مدیر صنایع خلاق پارک علم و فناوری در خصوص این رویداد گفت:برای توسعه گردشگری در استان یکسری ظرفیت‌ها باید شروع به کار کند به جهت شناخت نقاط گردشگری استان، زیرا استان با وجود موقعیت جغرافیای ناشناخته‌های زیادی دارد و به همین منظور ایده‌های به روز و خلاق میتواند کمک بزرگی به شناخت موقعیت‌های استان در جوامع کشوری و جهانی شود.

فرید شاهمرادی افزود:در این رویداد نوگام صد نفر شرکت کردند که ۳۵ ایده انتخاب شد و نهایتا با غلبارگری داوران ۹ ایده برگزیده و در سه روز طرح اولیه خود را آماده و با هم به رقابت پرداختند .

وی ادامه داد:در پایان این رویداد از میان ۹ ایده و ۳ ایده به عنوان ایده‌های برتر انتخاب شدند که بلافاصله وارد مرحله تولید و محتوای و زیر ساختی خواهند شد.

شاهمرادی در خصوص باقی ایده‌های مطرح شده گفت: به منظور اینکه ایده‌های نابی در این رویداد مطرح شد و هم اینکه استان مقصد گردشگری انتخاب شده باید طرح‌ها و برنامه ریزی‌های خاصی انجام شود که به همین منظور باقی ایده‌ها هم توسعه بخشی و ترفیع داده خواهند شد .

جلالزایی مدیر سازمان میراث فرهنگی استان گفت:قرار است برنامه‌های گسترده تری در زمینه ایده پردازی گردشگری در استان برگزار کنیم تا بتوانیم شاهد رشد گردشگری باشیم.

انتهای پیام/گ

 رویداد نوگام گردشگری در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار