عضو هیأت رئیسه مجلس با تأکید بر اینکه مجلس به هر گونه افزایش قیمتی در آستانه ماه مبارک رمضان به ویژه در خصوص اقلام مورد نیاز مردم مانند نان واکنش جدی نشان خواهد داد، گفت: نباید با اظهارنظرهای نسنجیده مردم را نگران کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،اکبر رنجبرزاده ،عضو هیأت رئیسه مجلس  شورای اسلامی با انتقاد از برخی اظهارات درباره افزایش قیمت نان تا ۳هزار تومان، عنوان کرد: مجلس در برابر هر گونه افزایش قیمت در آستانه ماه مبارک رمضان خواهد ایستاد و اجازه کوچک شدن سفره مردم را نخواهد داد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه رئیس اتحادیه نانوایان در شرایط فعلی نباید موضوع افزایش قیمت نان را مطرح کند، افزود: با توجه به اینکه نان، مورد مصرف همه اقشار جامعه بوده و گران شدن آن به طبقه متوسط و پایین جامعه فشار می‎آورد نباید در این شرایط اقتصادی چنین مباحثی را مطرح کرد.

وی با تأکید بر اینکه نباید اجازه گرانی اقلام مورد مصرف اقشار متوسط و پایین جامعه را داد و مردم را از این بابت نگران کرد، گفت: چنین اظهار نظری، نگرانی‌هایی برای مردم به وجود می‌آورد و اگر رئیس اتحادیه نانوایان سند و دلیلی برای حرف خود نداشته باشد، مستحق برخورد است.

این نماینده مردم در مجلس با یادآوری اینکه در حال حاضر هیچ گونه مشکلی برای تأمین یارانه نان وجود ندارد، ادامه داد: از سوی دیگر نباید فشار بر دوش نانوایان باشد و به همین علت افزایش هزینه‌ها باید با یارانه‌ای که دولت می‌پردازد، جبران شود.

رنجبرزاده یا تأکید بر اینکه مجلس بر موضوع افزایش قیمت نان حساسیت ویژه‌ای دارد، گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت تدابیر ویژه‌ای برای جلوگیری از افزایش قیمت اقلامی مانند شیر و شکر اتخاذ کرده و قطعا خود این وزارتخانه در برابر افزایش قیمت نان ایستادگی خواهد کرد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، مجلس را برآمده از رأی مردم و مدافع طبقه متوسط و ضعیف جامعه خواند و گفت: نان قوت غالب طبقه مستضعف جامعه است و مجلس شدیدا نسبت به افزایش قیمت نان واکنش نشان خواهد داد ، بنابراین لازم است شخص وزیر صمت به این موضوع ورود و از هرگونه افزایش قیمتی جلوگیری کند.

انتهای پیام/ا

مجلس به هرگونه افزایش قیمت در آستانه ماه رمضان واکنش جدی نشان می‌‎دهد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار