دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کشتی نوجوانان کشور در شهرستان رامسر، مجموعه ورزشی شهید چمران این شهرستان در حال برگزاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، امیر توکلیان سرمربی تیم ملی کشتی نوجوانان کشور در دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کشتی نوجوانان کشور در شهرستان رامسر با بیان اینکه ۲۴ کشتی گیر در اردو حضور دارند گفت: این اردو برای آماده سازی و حضور تیم ملی کشتی نوجوانان کشورمان، در مسابقات قهرمانی آسیا که ۱۲ تا ۱۵ تیر امسال در کشور قزاقستان برگزار می‌شود، برپا شده است.

وی افزود: در دومین مرحله آماده سازی تیم از نظر فنی، نوع مبارزه و نیز رفع نقاط ضعف تورنمنت ترکیه مورد بررسی قرار گرفته و تا ۱۳ اردیبهشت امسال ادامه می‌یابد.

سرمربی تیم ملی کشتی نوجوانان کشور با اشاره به اینکه ساختار تیم ملی کشتی نوجوانان کشور را نونهالان تشکیل داد و این نخستین تجربه آن‌ها در مسابقات بین المللی است، گفت: پس از مسابقات آسیایی، ۱۲ الی ۱۵ مرداد امسال در مسابقات جهانی بلغارستان شرکت می‌کنیم.

توکلیان با بیان اینکه کشور‌های اروپایی و به ویژه آمریکا در رده پایه، برنامه ریزی مناسب و کشتی گیران قوی و خوبی داشته و چند سال مقام قهرمانی جهان را کسب کرده اند، افزود: تلاش می‌کنیم تا ۳۰ درصد تیم کشتی نوجوانان کشور در المپیک ۲۰۲۴ عضو تیم ملی باشند.

انتهای پیام/ م

دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کشتی نوجوانان در رامسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.