مدیر کل آموزش و پرورش تهران گفت: برگزاری هرگونه آزمون و اعمال شرط و شروطی برای ورود به مدارس در تمام مقاطع تحصیلی غیر قانونی است.

دولتیاری/ ممنوعیت برگزاری هرگونه آزمون در زمان ثبت نام مدارس غیر دولتیعبد‌الرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری آزمون ورودی مدارس غیردولتی اظهار کرد: برخی از مدارس غیر دولتی شروطی مانند برگزاری آزمون را برای حضور دانش آموزان در نظر می‌گیرند که این کار پذیرفته شده نیست.

وی ادامه داد: مدارسی که اینگونه عمل می‌کنند حتی در دوره متوسط دوم اقدامی غیر قانونی دارند چرا که برگزاری آزمون برای ثبت نام در تمامی مقاطع ممنوع است.
مدیر کل آموزش و پرورش تهران با اشاره به اینکه با مدارسی که چنین اقداماتی را انجام می‌دهند برخورد می‌شود، گفت: اگر خانواده با چنین رویکرد‌هایی در مدارس مواجه شدند آن را اطلاع رسانی کند تا پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام شود و موارد تخلف را پیگیری کنیم.

پیش ثبت نام در مدارس مانعی ندارد

فولادوند درباره پیش ثبت نام در مدارس غیردولتی گفت: فرایند پیش ثبت نام در مدارس مانعی ندارد، اما در نظر گرفتن شرط و شروط در ثبت نام کاملا غیر قانونی است.

وی درباره وضعیت تعیین شهریه مدارس غیر دولتی اظهار کرد: در نظر داریم تا شهریه‌ها متناسب با شرایط اقتصادی خانواده‌ها باشد، علاوه بر آن بررسی‌های دقیقی بر میزان تعیین شهریه‌ها داریم و چنانچه مدارسی اقدام به دریافت شهریه اضافی کنند با آن‌ها برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.