استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تناسب بین پذیرش دانشجو در رشته‌های دانشگاهی و میزان تقاضای بازار کار در آن رشته، موجب رونق اشتغالزایی می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین برگزاری دوازدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری و تجلیل از اساتید دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با گرامیداشت یاد و خاطره این شهید گفت: این آئین فرصتی مغتنم و ارزشمند برای پاسداشت و حفظ ارزش مقام معلم است.

وی با بیان اینکه معلمی شغل نیست، نوعی هنر، ذوق و ایثار است، افزود: رشته های پزشکی از آن دسته رشته هایی است که به ذوق و ایثار زیادی نیاز دارد.

وی با انتقاد از ناهماهنگی بین رشته‌های دانشگاهی و بازار کار افزود: تناسب بین پذیرش دانشجو در رشته‌های دانشگاهی و میزان تقاضای بازار کار در آن رشته، موجب رونق اشتغالزایی می‌شود.

عباسی، نسبت به تأخیر در پرداختی‌ها از جامعه پزشکی دلجویی و اضافه کرد: مشکلات داخلی و علاوه بر آن کارشکنی‌های آمریکا، اقتصاد کشور را تحت فشار قرار داده و باید همگان این شرایط را درک کنند.

وی با اشاره به اختصاص  ۱۲ هزار میلیارد ریال  بودجه عمرانی به استان در سال ۹۸ ادامه داد: سیلاب ۶ هزار میلیارد ریال به خسارت وارد کرده که بودجه عمرانی استان در بازسازی این خرابی‌ها هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/ز

معلمی نوعی هنر، ذوق و ایثار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار