مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: عملکرد ۱۶ دستگاه اجرایی استان به منظور رعایت حقوق شهروندی در ماه مبارک رمضان رصد می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مریم بیدخام مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: بر اساس ابلاغیه وزارت کشور برای ترویج فرهنگ و معارف اسلامی و رعایت حقوق شهروندی در ماه مبارک رمضان، عملکرد ۱۶ دستگاه اجرایی استان رصد و بازرسی خواهد شد.

بیدخام با اشاره به عملکرد برخی از این دستگاه‌ها گفت: سازمان صمت باید در کنار برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا، کنترل و نظارت بر اقلام ضروری با قیمت و کیفیت مناسب را در دستور کار قرار دهد.

وی افزود: اتاق اصناف نیز موظف است با فعال کردن گشت‌های مشترک با تعزیرات، تذکرات و هشدار‌های لازم به واحد‌های صنفی متخلف ارایه دهد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، بر لزوم نظارت جدی و مستمر از سوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین بر نحوه طبخ زولبیا و بامیه، غذا‌های رستورانی و مواد غذایی مورد نیاز سحر و افطار تاکید کرد.

نظارت و کنترل واحد‌های صنفی هنری در ترویج فرهنگ معنوی ماه رمضان از سوی فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از سوی اداره کل ورزش و جوانان، فعال کردن شبکه امر به معروف و نهی از منکر در فضای مجازی از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر و سازمان تبلغات اسلامی از دیگر خواسته‌های اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بود.

انتها ی پیام/ک

عملکرد ۱۶ دستگاه اجرایی استان به منظور رعایت حقوق شهروندی رصد می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار