صحفی گفت: در خصوص شکر بحران کمبود وجود نداشته و ندارد، ولی مردم با توجه به شایعات کذب در جمع‌آوری شکر طمع می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازقم؛ابراهیم صحفی رئیس اتحادیه بنکداران استان قم در خصوص کمبود شکر در استان قم گفت: به دلیل پایین بودن سهمیه شکر استان قم، بار کمتری از شکر به استان تعلق گرفت و بخش عظیم این سهمیه به کارخانجات و واحد‌های صنفی تعلق گرفت لذا سهم شکر مصارف خانگی که در ابتدای سال در اختیار فروشگاه‌ها و سوپر مارکت‌ها قرار گرفت، بسیار اندک بود.

رئیس اتحادیه صنف بنکداران استان قم در خصوص کمبود شکر در فروشگاه‌ها بیان کرد: این وضعیت به صورت مقطعی بوده و به محض رسیدن بار جدید شکر این معضل حل خواهد شد.

صحفی ادامه داد: تمام واحد‌های صنفی دارای پروانه می‌توانند نسبت به دریافت سهمیه شکر از اتحادیه بنکداران اقدام کنند.

وی در خصوص محدودیت‌های سهمیه‌بندی شکر در فروشگاه‌ها تصریح کرد:به دلیل کاهش تخلفات دلالی و جلوگیری از احتکار برخی سودجویی‌ها در حال حاضر شکر به صورت محدود در بسته‌بندی‌های ۹۰۰ گرمی و ۱ کلیو ۸۰۰ گرمی ارائه می‌شود.

صحفی با بیان اینکه مردم در خصوص شکر گرفتار شایعات شده اند، افزود: در خصوص شکر کمبود وجود نداشته و ندارد، ولی مردم با توجه به شایعات کذب در جمع آوری شکر طمع می‌کنند.

رئیس اتحادیه بنکداران استان قم عنوان کرد: اکنون باید خانوار‌ها صرفا برای مصارف خانگی خو به خرید شکر اقدام کنند؛ همچنین باید توجه داشت که بسته‌های ۹۰۰ گرمی شکر به قیمت ۴ هزار تومان و بسته‌های ۱ کیلو و ۸۰۰ گرمی به قیمت ۸ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه در خصوص خرید بسته‌های شکر محدودیت خاصی وجود ندارد،اشاره کرد: بسته بندی شکر صرفا سبب کاهش دلالی شکر می‌شود.

وی در پایان یادآورشد: بار‌های شکر قم در راه است و مردم نگران کمبود شکر نباشند.

انتهای پیام/ح

نگران کمبود شکر نباشید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار