صبح امروز (روز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت) جلسه یکصدو هفدهمین جلسه شورای اجتماعی کشور با حضور وزیر کشور برگزار شد.

برگزاری یکصدو هفدهمین جلسه شورای اجتماعی کشور

به گزارش خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز (روز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت) جلسه یکصدو هفدهمین جلسه شورای اجتماعی کشور با حضور وزیر کشور برگزار شد.

در این جلسه مسئولین گزارشات خود را برای بازآفرینی و جلوگیری از گسترش بافت فرسوده ارائه کردند.
 
رستم وندی در جمع خبرنگاران درباره نتایج جلسه امروز گفت: جلسه امروز شورای اجتماعی دومین جلسه با موضوع سکونت‌گاه‌های غیر رسمی بود.

وی در ادامه افزود: طی این دو جلسه دستگاه‌های مختلف دولتی نسبت به ماموریتی که در حوزه امدادرسانی خدمات اجتماعی، سلامت اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی دارند، گزارش‌های مختلف و مفصلی را در بعد امنیت، اشتغال، آموزش، بهداشت و سلامت و مسائلی از این قبیل ارائه کردند. الگو‌های خوبی را امروز مطرح شد.

رستم وندی با ذکر مثال در حوزه اشتغال گفت: ائتلافی بین هلال احمر، سازمان فنی و حرفه‌ای، معاونت زنان و امور خانواده ریاست جمهوری و وزارت کشور شکل گرفته که تلاش میکند در ۲۲ استان کشور مدل خاصی که در حوزه کارآفرینی طراحی شده را به اجرا در بیاورد. امروز یک نمونه موفق از شهر کرمان آمده بودند که الگوی خود را ارائه کردند.
 
وی در پایان گفت: بحمدالله به نظر میرسد که با برنامه ریزی‌هایی که صورت گرفته، سال۹۸ سرآغاز تحول خوب در حوزه مداخلات در این سکونت‌گاه‌ها باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار