مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر می‌گوید: با وجود مشکلات اقتصادی، استقبال مردم این استان از جشن گلریزان خوب بوده و کمک‌های آنان به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد حضوری و غیرحضوری دریافت شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، جشن‌های گلریزان مانند سال‌های گذشته همزمان با ماه مبارک رمضان در استان بوشهر آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

نخستین جشن ۲۱ اردیبهشت مصادف با پنجم ماه مبارک رمضان برگزار شد و تا کنون ۱۹ جشن به صورت حضوری و غیرحضوری در نقاط مختلف استان برگزار شده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر در گفتگو با گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، می‌گوید: برای برگزاری ۲۵ جشن گلریزان برنامه‌ریزی کرده‌ایم و شش جشن باقی مانده است.

به گفته سید اسماعیل موسوی، در بعضی نقاط کمک‌ها به صورت غیرحضوری جمع شده و جشن حضوری برپا نشده است.

وی ادامه می‌دهد: جشن گلریزان در مرکز استان سه‌شنبه هفتم خرداد مصادف با بیست و دوم ماه مبارک رمضان ساعت ۱۸ تا ۲۰ در تالار اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برگزار می‌شود و از نیکوکاران می‌خواهیم با شرکت در این مراسم به آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد کمک کنند.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر تاکید می‌کند: هم‌استانی‌ها در هر زمان از سال می‌توانند با واریز کمک خود به حساب ستاد دیه به شماره ۶۲۸۰۲۳۱۳۳۴۰۱۴۹۰۸ نزد بانک مسکن، شرایط را برای آزادسازی این افراد فراهم کنند.

کمک‌های مردم استان به جشن گلریزان به آزادسازی ۱۲۷ زندانی جرایم مالی غیرعمد ( مهریه، دیه تصادف، جرایم مالی غیرکلاهبرداری و نفقه) اختصاص می‌یابد؛ زندانیانی که ۲۲ میلیارد تومان بدهی دارند.

پارسال با کسب رضایت شاکیان، کمک شش میلیارد ریالی مردم، آورده زندانیان، و ۳۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض وتسهیلاتی که ستاد دیه پرداخت کرد، ۱۱۸ زندانی جرایم مالی غیرعمد با ۳۲ میلیارد تومان بدهی از بند رهایی یافتند.

انتهای پیام/ک

۱۹ جشن گلریزان در استان بوشهر برگزار شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.