مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد از ساخت منزل مددجویی در روستای سرگچ دیشموک برای بانو مخمل نمازی‌اصل خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،هفته پیش ویدیویی تاثیرگذار از زندگی و شرایط سخت این بانو و فرزندانش در فضای مجازی و چندین رسانه به سرعت پخش شد.همین امر باعث می شود تا مدیرکل کمیته امداد استان از روستای محروم سرگچ دیشموک بازدید و سرکشی کرده تا احساس همدردی خود را حضوری نشان دهند.

مبشری مدیرکل کمیته امداد استان گفت: طی بازدید از روستا‌های سرگچ مشخص شد که منازل مسکونی هر روستا ترکیبی از چند خانه و به صورت قدیمی هستند که ۵۰ بسته غذایی به ارزش ۵ میلیون تومان در قالب طرح اکرام و اطعام نیازمندان ارائه و توزیع گردید.

وی افزود: زیرساخت‌هایی همچون راه ارتباطی در این روستا‌ها وجود ندارد که همین امر مشکل ساخت مسکن در این روستا‌ها دوچندان کرده است و حتی به دلایل گوناگون مردم این روستا‌ها با توجه به پراکندگی راغب به ساخت خانه مناسب نیستند که باید توسط دستگاه‌های مربوطه موشکافی دقیق شود.

صدای بانو مخمل شنیده شد

مدیرکل کمیته امداد استان در رابطه با زیرساخت‌های اولیه در روستا‌های سرگچ گفت: زیرساخت‌های مناسبی همچون راه مناسب، مدرسه مناسب و آب لوله کشی در این روستا‌ها وجود ندارد که جا دارد دستگاه‌های متولی برای رفع این مشکلات کمر همت ببندند.

مبشری در خصوص خانواده همسر مخمل نمازی اصل گفت: خانواده مخمل نمازی اصل تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند که ماهیانه چیزی حدود ۵۰۰ هزار تومان مستمری می‌گیرند، ولی ایشان به علت معلولیت نیازمند حمایت سایر دستگاه‌های حمایتی است.

وی افزود: کمیته امداد استان آمادگی دارد تا در صورت قرار دادن زمین توسط خانواده بانو مخمل نمازی اصل برای فرزندان ایشان که تحت پوشش هستند مسکن مناسب در اسرع وقت بسازد و پیشنهاد می‌کنیم با توجه به اینکه زیرساخت مناسب ارتباطی جهت ساخت مسکن در روستای سرگچ وجود ندارد زمینی در حوالی روستا یا جای دیگری که از راه ارتباطی مناسب برخورد است در اختیار کمیته امداد قرار دهند تا مسکن مناسبی ساخته شود.

مبشری از خدمات کمیته امداد در قالب مستمری، جهیزیه، ساخت مسکن و درمان مددجویان خبر داد و گفت:در صورتی که مسائل قانونی رفع گواهی فوت بانو مخمل نمازی اصل توسط ثبت احوال حل شود جزء مددجویان کمیته امداد لحاظ خواهد شد و خدمات بهتر و مناسبی از طرف کمیته امداد علاوه بر ساخت مسکن به ایشان ارائه می‌گردد.

انتهای پیام/پ

بازگشت امید به زندگی بانو مخمل

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.