طرح حوزه تابستانی نوجوانان طی دو ماه در همدان برگزار می شود.

اجرای طرح حوزه تابستانی نوجوانان در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت‌الاسلام مهدی زرینه، مسوول طرح حوزه تابستانی نوجوانان حوزه آیت‌الله دامغانی همدان گفت: این طرح برای پربار کردن اوقات فراغت نوجوانان و آشنایی آنها با حوزه و طلبگی برگزار می شود.

وی افزود: نام نویسی دانش آموزان در این طرح  از ۲۰ اردیبهشت آغاز شده و تا ۱۷ خرداد ادامه دارد و کلاس‌ها نیز از هفته اول تیر تا پایان مرداد برگزار می شود.

مسوول طرح حوزه تابستانی نوجوانان حوزه آیت‌الله دامغانی گفت: در این طرح بیشتر نوجوان پایه هشتم تا یازدهم حضور دارند.

زرینه بیان کرد: با توجه به هجوم دشمن برای تخریب روحانیت، افراد داوطلب در این طرح را بدون اینکه بخواهیم فرد را طلبه کنیم، برنامه‌هایی شبیه طلبه شدن برای آن‌ها برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در خصوص مکان برگزاری کلاس‌هاگفت: کلاس‌ها در طبقه زیرین صحن امامزاده عبدالله (ع) برگزار می‌شود و در کنار کلاس‌های آموزشی، برنامه‌های ورزشی و اردویی نیز پیش‌بینی شده که مکمل کلاس‌های آموزشی است.

زرینه با بیان اینکه کلاس‌های آموزشی در دو محور عربی و قرآن کریم است گفت: انس با آیات و روایات در طول زندگی کمک کننده است و دانش‌آموزان می‌توانند در مسائل مختلف از آیات و روایات بهره ببرند.

مسوول طرح حوزه تابستانی نوجوانان حوزه آیت‌الله دامغانی در پایان با تأکید بر اینکه به منظور اطلاع رسانی و ارائه جزئیات به مخاطبان در پیام رسان‌های داخلی حضور داریم، و نام نویسی به صورت اینترنتی انجام می‌شود و بعد از ثبت نام از داوطلبان برای انجام به مصاحبه و آزمون دعوت می‌شوند.

زرینه گفت: علاقمندان می‌توانند برای نام نویسی به پیام رسان ایتا talabe-nojavan @ مراجعه  و یا کلمه نوجوان به شماره ۰۹۹۱۳۹۸۵۲۱۵  ارسال  کنند.

انتهای پیام/ب

طرح حوزه تابستانی نوجوانان در همدان اجرا می‌شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.