ساده زیستی جزء مولفه‌های اصلی اهداف امام خمینی (ره) بود/اطلاع از آخرین برنامه‌های سفر رئیس جمهورمعاون هماهنگی امور استان‌های دفتر ریاست جمهوری گفت:با صراحت می‌توان گفت ساده زیستی جزء مولفه‌های اصلی اهداف حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است و مردم باید به این موضوع باور داشته باشند.


علی اصغر احمدی معاون هماهنگی امور استان‌های دفتر ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،با اشاره به ایام سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی «ره» اظهار کرد: هرچقدر که از سن ما گذشته است از دوران نوجوانی با نام حضرت امام (ره) و حرکت رهبری آشنا شدیم و در این چهل سال از دوران انقلاب گذشتیم خدا را شاکریم که در مسیر انقلاب حرکت کردیم؛ زمانی در سن ۱۶ سالگی در سال ۵۲ به امام جماعت مسجد محلمان مراجعه کردم و  درباره مرجع تقلید از ایشان پرسیدم و امام جماعت مسجدمان در پاسخ گفت: «از آقای خمینی تقلید کنید». در دوران دفاع مقدس بنده در سپاه بودم و در عملیات دوم مهران وقتی رزمندگان مرحله اول و دوم را به صورت یک جا گذرانند در مصاحبه‌های خود تأکید داشتند، حضرت امام (ره) منتظر آزادی مهران است؛ یعنی به این معناست حضرت امام (ره) بر قلوبی حکومتی کرد و جوانانی را وارد صحنه کرد که در میان انقلاب و دفاع مقدس به نظر من بی نظیر است.

معاون هماهنگی امور استان‌های دفتر ریاست جمهوری افزود: در ادامه بعد از رحلت حضرت امام خمینی «ره»، مقام معظم رهبری راه حضرت امام «ره» را با صلابت طی کردند و اگر ما قرار باشد موفق باشیم نیاز به یک حبل المتین داریم  و حبل المتین چیزی جز ولایت فقیه نیست.   اگر همه ما بخواهیم برای منافع ملی و امنیت ملی حرکت کنیم مستلزم یک حبل المتین هستیم که حبل المتین حاضر هستند.

وی با اشاره به تأکیدات حضرت امام مبنی بر پاکدامنی مسئولان، خاطرنشان کرد: خدماتی که انقلاب اسلامی به جامعه ما داشته در ابعاد سیاسی، امنیتی، هویتی، توسعه، فرهنگی، علمی و... مشهود است، اما با صراحت می‌توان گفت ساده زیستی جزء مولفه‌های اصلی اهداف حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است و مردم باید به این موضوع باور داشته باشند، ولی در فراز و نشیب‌های دوران چهل ساله انقلاب ممکن است در مواردی اشکالاتی به وجود آمده باشد که به امثال بنده بازمی‌گردد، شاید ما این موارد را باور یا رعایت نکردیم و باید این موارد را بازنگری کنیم.

احمدی درباره آخرین برنامه‌های سفر رئیس جمهور نیز یادآور شد: بعد از ماه مبارک رمضان ما پیشنهاداتی داریم که حجت الاسلام روحانی باید به ما اعلام کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار