نماینده مردم ارومیه از برگزاری بازی‌های جام ملت‌های والیبال در شهر عاشقان این بازی خبر داد.

برگزاری جام ملت‌های والیبال در ارومیه/ یک چهارم سالن ۶ هزار نفری برای بانوان در نظر گرفته شده استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، روح‌الله حضرت‌پور نماینده مردم ارومیه در حاشیه صحن علنی امروز( دوشنبه ۱۹ خرداد ماه) و در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری بازی‌های جام ملت‌های جهانی والیبال در ارومیه گفت: این بازی‌ها در روز‌های جمعه، شنبه و یکشنبه هفته جاری ساعت ۱۸ و در سالن ۶ هزار نفری این شهر برگزار می‌شود.

نماینده مردم ارومیه ادامه داد: بر اساس کارشناسانی از سوی فدراسیون والیبال جهانی در سال ۹۲ ارومیه به عنوان شهر عاشقان والیبال نامگذاری شد و اکنون ۴ نفر از اعضای تیم ملی والیبال از اهالی ارومیه هستند.

وی تاکید کرد: آموزش و پرورش و شهرداری ارومیه برای پرورش بازیکنان والیبال در این شهر تلاش بسیاری می‌کنند و مردم از دهه‌های شصت و هفتاد علاقه بسیاری به بازی والیبال داشته‌اند.

حضرت پور تصریح کرد: امسال به دلیل امکانات خوب شهر ارومیه و سالن ۶ هزار نفری آن طی بازدید فدراسیون جهانی والیبال این شهر به منظور میزبانی بازی‌های جام ملت‌های جهانی والیبال مورد تاکید قرار گرفت.

نماینده مردم ارومیه ضمن تشکر از ادارات و ارگان‌های ۱۷ گانه ارومیه بیان کرد: حدود یک چهارم سالن ۶ هزار نفری ارومیه برای بانوان در نظر گرفته شده و در ورودی این ورزشگاه ۶ هزار نفری نماد پرچم‌های روسیه، کانادا، لهستان و ایران با گل طراحی شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار