مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: پیرو گزارشات واصله از عملکرد داروخانه‌ای در زاهدان در راستای حفظ محیط زیست از مدیر این داروخانه تقدیر شد.

تقدیر از داروخانه حافظ محیط زیست در زاهدانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل از به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان، وحید پورمردان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پیرو اطلاع از عملکرد داروخانه‌ای در زاهدان در راستای حفظ محیط زیست، فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی با رویکرد نه به کیسه‌های پلاستیکی، طی بازدید سرزده از مدیر این داروخانه تقدیر شد.

وی ضمن ابراز خرسندی و تقدیر از اقدام ارزشمند به عمل آمده در ایجاد و توسعه فرهنگ زیست محیطی و آموزش عمومی محیط زیست به مردم، از سوی پزشک جوان داروخانه مذکور از تمامی آحاد مردم دعوت کرد تا یک حافظ محیط زیست و همیار محیط بان باشند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان بیان داشت: این تفکر حتی اگر هیچ‌گونه بازخوردی در جامعه نداشته باشد بسیار ارزشمند است و وجود و بروز چنین رفتار‌هایی در جامعه نوید بخش فردایی بهتر خواهد بود.

گفتنی است، در این بازدید سرزده از مدیر این داروخانه به خاطر ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست و نصب تابلویی با عنوان «اگر از ما کیسه نایلونی بخواهید تقدیم می‌کنیم، اما اگر نخواهید تشکر می‌کنیم. به خاطر حفظ محیط زیست» در محیط داروخانه، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/ع

عملکرد داروخانه‌ای در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار