جعفرپور طی پیشنهادی از رییس‌جمهور خواست به فرمانده عملیات سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا نشان لیاقت و شجاعت اعطا شود.

پیشنهاد اعطای مدال شجاعت به فرمانده عملیات سرنگونی پهباد جاسوسی آمریکابه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، خبر سرنگون شدن پهباد جاسوسی آمریکایی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، واکنش‌های متفاوتی را از سوی مقامات ایرانی و آمریکایی در پی داشته است.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای حفظ امنیت هوایی کشور تصریح کرد: سرنگون شدن پهباد جاسوسی پیشرفته آمریکایی نشان از اقتدار نظامی جمهوری اسلامی در برابر دشمنانی است که تمامی توان خود را در جهت ضربه زدن به امنیت ایران اسلامی به خدمت گرفته اند.

جعفرپور با اشاره به اهمیت وحدت ملی در مقابله با دشمنان جمهوری اسلامی ابراز کرد: به ریاست جمهور پیشنهاد می‌کنم به فرمانده این عملیات ضد جاسوسی، نشان لیاقت و شجاعت اعطا گردد تا ضمن تقدیر از تلاش نیرو‌های نظامی برای حفظ امنیت کشور، وحدت رویه ارکان جمهوری اسلامی بمنظور مقابله جدی با دشمن و حفظ عزت ملی برای همگان روشن گردد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن نصیروند
۱۲:۰۹ ۰۲ تير ۱۳۹۸
سلام.خسته نباشید به پدافند هوایی سپاه و پدافند یکپارچه کشوری که قاطعانه جواب متجاوز به حریم هوایی کشور را دادند،آری سربازان وطن همیشه بیدارند،تقدیر و تشکر از دلیرمردانی که این پهباد پیشرفته جاسوسی را در حین تجاوز به مرزهای هوایی کشورمان شکار کردند،قابل توجه آنهایی که می گفتند موشکهای ایران ماکت هست،پس دیدند که چگونه به هدف خورد،آری جای جای ایران پر است از صدها هزار موشک نقطه زن که اماده شلیک به اهداف مورد نظر هست پس دشمن فکر تجاوز به خاک مقدس ایران را نکند که خسارات سنگین خواهد دید،ایران هیچ گاه به دنبال جنگ نبوده ولی به متجاوز جواب قاطع خواهد داد،بهتر هست غربیها از خلیج فارس بروند و امنیت ان را به ایران و کشورهای منطقه بسپارند. ،دهه شصتی،فوق لیسانس،فرزندایثارگر،بیکار.با تشکر***"♡
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۰۱ تير ۱۳۹۸
سپاه ومدافعان نظام اسلامی مزد ومدالشونو از خدا میگیرند
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۰:۴۲ ۰۱ تير ۱۳۹۸
پیشنهاد خوبی است
آخرین اخبار