برگزاری نهمین جشنواره ملی رضوی در لرستان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: نهمین جشنواره ملی رضوی از اردیبهشت آغاز شده و تا اوایل تیر ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  فرشته طهماسبی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: نهمین جشنواره ملی رضوی از اردیبهشت آغاز شده و تا اوایل تیر ماه ادامه دارد.

 طهماسبی عصر امروز در ستاد دهه کرامت اظهار داشت: از جمله فعالیت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی استان لرستان در دهه کرامت نهمین جشنواره ملی رضوی است که از اردیبهشت ماه آغاز شده و تا اوایل تیر ادامه دارد.

وی افزود: این مسابقه کتابخوانی با هدف معرفی سیره رضوی که با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد بین المللی رضوی برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان بیان کرد: از دیگر اهداف این جشنواره معرفی آثار فاخر در رابطه با زندگی ائمه اطهار است و هر سال متناسب با فعالیت جشنواره زندگی یکی از ائمه اطهار اضافه شده در مسابقات برگزار می‌شود.

طهماسبی عنوان کرد: این جشنواره در سطح ملی در سنین مختلف کودک، نوجوان و بزرگسال و به صورت فردی و خانوادگی زمینه را برای دعوت به مطالعه فراهم کرده است.

وی بیان کرد: انتظار داریم در این دوره از جشنواره رشد خوبی نسبت به سال گذشته داشته باشیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان عنوان کرد: در محافل و کانون‌های فرهنگی و کتاب خانه‌ها نقد کتاب‌های جشنواره رضوی را داریم و نیز کتاب‌هایی که در رابطه با زندگی ائمه معصومین هستند.

طهماسبی کرد: در زمینه مطالعه موضوع کتاب سازی را به مسابقه گذاشته‌ایم و کودکان در سنین مختلف زندگی ائمه را با توجه به قصه‌هایی که در قصه‌گویی‌ها برگزار می‌شود را کتاب‌سازی می‌کنند تا در همان سن کودکی استعداد‌ها و علاقه خود را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/ر

نهمین جشنواره ملی رضوی در لرستان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.