فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۳۲ تن برنج احتکار شده به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال در بازرسی از یک انبار در شهر زابل خبر داد.

انباری با ۳۲ تن برنج احتکار شده در شمال سیستان وبلوچستان کشف شد به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و  به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان زابل با کسب خبری مبنی بر احتکار مقادیر زیادی برنج توسط فردی سودجوء موضوع را به صورت ویژه در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان زابل با شناسایی انبار، محل را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفته و با اطمینان از صحت موضوع وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی به همراه نماینده دادستان و بازرسان اداره تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت و معدن در بازرسی از این انبار ۳۲ تن برنج احتکار شده کشف کردند.

سردار قنبری با اشاره به اینکه ارزش این محموله ۲میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال برآورد شده، تصریح کرد: انبار پلمپ و فرد متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/ع

کشف برنج قاچاق در زاهدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار