رئیس دادگستری قوچان: با کافه‌های سنتی های قلیان عرضه می کنند برخورد قضای می شود.

برخورد جدی و قضایی با کافه‌های سنتی های عرضه کننده قلیان در قوچانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آذری رئیس دادگستری قوچان در جلسه شورای اداری گفت: گفت: اگر کافه سنتی اقدام به عرضه آن کند بر طبق قانون جرم محسوب شده و با آن برخورد قانونی می‌شود.
وی افزود: افرادی که از این قانون تخلف کنند به مبلغ ۱۳ میلیون تومان جریمه می‌شوند که در صورت تکرار با افزایش یک و نیم برابری جریمه خواهد شد.

 رئیس دادگستری قوچان با اشاره به اینکه نزاع دسته جمعی خط قرمز دستگاه قضا بوده است گفت: برخورد دستگاه قضا با جرائم خشن یکی از راه‌های امنیت در این شهرستان است.

آذری با اشاره به آبان ماه سال قبل به تعداد یک هزار و ۱۶۰ زندانی در شهرستان قوچان بوده است گفت: با استفاده از بخشنامه‌های استانی و کشوری طی هشت ماه گذشته تعداد زندانیان به ۷۲۶ نفر کاهش یافت.

وی با اشاره به فعالیت ۲۲ شعبه دادگاه و دادسرا در حوزه قضایی گفت: ۱۴ هزار و ۹۱۱ فقره پرونده طی یک سال گذشته به حوزه دادگاه و ۱۵ هزار و ۴۵۹ فقره به دادسرا وارد که از این میزان ۱۴ هزار و ۹۰۰ فقره در دادگاه و ۱۶ هزار و ۱۰۰ فقره در دادسرا مختومه شده است.

رئیس دادگستری قوچان در ادامه تصریح کرد: تعداد پرونده‌های موجودی به تعداد ۴ هزار پرونده، ۷۱۷ فقره پرونده دادگاه انقلاب و ۱۷۰ پرونده دادگاه کیفری یک استان در این شهرستان در حال رسیدگی و بررسی بوده که در حوزه کیفری موجودی به ۲۰ فقره رسیده است.

آذری عنوان کرد: به تعداد ۸۰ درصد طلاق و اختلافات خانوادگی مربوط به آلودگی فضای مجازی است که در سال گذشته یک هزار و ۱۶۰ زندانی در این شهرستان وجود داشت که ۴۰ نفر آنان به عنوان زندانی مهریه آزاد شدند که در این صورت هیچ زندانی به علت عدم پرداخت مهریه در قوچان نداریم.
 
انتهای پیام//ح.خ

برگزاری جلسه شورای اداری قوچان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.