دومین جلسه ستاد بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده شهرستان شازند برگزار شد.

پیگیری بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده شازندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، دومین جلسه ستاد بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده شهرستان شازند به ریاست عرب فرماندار و با حضور جمشیدی معاون عمرانی فرمانداری، مهجوری فرمانده سپاه، اکبری رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، محترمی رئیس بسیج سازندگی استان مرکزی وجمعی از مسئولان مربوطه در محل فرمانداری شازند برگزار شد.

عرب فرماندار شهرستان شازند در این جلسه گفت: با توجه به حجم بارندگی‌های فروردین ماه در شهرستان ودر برخی نقاط شهر و روستا علیرغم مدیریت بحران مناسب به دلیل فرسوده بودن ساختمان‌ها و تاسیسات مشکلاتی پیش آمد.

عرب افزود: بازسازی مناطق سیل زده باعث رفع آسیب‌ها در شهرستان و از طرفی ایجاد اشتغال خواهد شد که خود یک ظرفیت اقتصادی است.

وی اضافه کرد: همکاری در مراحل مختلف بازسازی از جمله آوار برداری، صدور اسناد و مجوز‌ها ارائه تسهیلات و ساخت و ساز باعث سرعت گرفتن کار خواهد شد.

فرماندار شازند در پایان گفت: برای شروع بازسازی جامعه هدفی انتخاب شده که بیشترین نیاز را دارند و برای خدمت به آنان باید تلاش کنیم که استفاده از ظرفیت خیرین منطقه هم یک راهکار مناسب برای افزایش بهره وری است.

انتهای پیام / ج

دومین جلسه ستاد بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده شهرستان شازند

برچسب ها: سیل ، امداونجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.