خط تمام اتوماتیک تولید قطعات بتنی و واحد‌های تجاری و خدماتی ستارخان تبریز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، شهین باهر شهردار تبریز در مراسم افتتاحیه این طرح‌ها گفت: خط تولید پیشرفته قطعات بتنی شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان شامل دستگاه کفپوش و جدول زن تمام اتوماتیک، ربات بسته بندی اتوماتیک و دستی قابل تنظیم با قابلیت تولید انواع کفپوش بتنی، انواع بلوک سقفی و دیواری وانواع مبلمان شهری است.

شهین باهر افزود: طرح تجاری و خدماتی ستارخان در زمینی به مساحت عرصه ۵۲۵ مترمربع با زیربنای کل ۱۴۴۰ مترمربع احداث شده که شامل ۱۲ باب واحد تجاری و ۶ باب واحد خدماتی است.

وی ادامه داد: هزینه احداث خط تولید قطعات بتنی افزون بر ۳۰ میلیارد ریال و هزینه اجرای طرح تجاری - خدماتی ستارخان نیز بیش از ۳۵ میلیارد ریال است.

شهین باهر حذف واسطه‌ها و رسیدن به خودکفایی را از مزایای افتتاح خط تمام اتوماتیک تولید قطعات بتنی شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان برشمرد و افزود: از کفپوش‌های تولید این شرکت در مرکز شهر و مسیر‌های گردشگری استفاده می‌شود.

وی همچنین گفت: از امکانات این شرکت می‌توان در ساخت خانه‌های با قیمت مناسب برای رفع معضل حاشیه نشینی و بافت فرسوده می‌توان استفاده کرد.

شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان در سال ۱۳۵۴ احداث و بعد از چندسال ۷۵ درصد سهام آن از سوی شهرداری تبریز خریداری شده است.

انتهای پیام/ش

خط تولید قطعات بتنی و واحد‌های تجاری در تبریز افتتاح شد

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار