امام جمعه ارومیه؛

معامله قرن فرصت بزرگ قرن برای ذلت هرچه بیشتر آمریکاست

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی، با اشاره به مسئله معامله قرن، گفت: معامله قرن فرصت قرن بوده و این یک ذلت است برای آمریکا و اسرائیل چرا که روز به روز شکست آمریکا بیشتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی، در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه در مصلای امام خمینی (ره) در جمع نمازگزاران، با اشاره به ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق (ع) اظهار داشت: امام صادق (ع) برای حفظ دین و تشیع حوزه وسیع معرفتی تشکیل دادند.

وی، افزود: ۴۰۰ اصل در زمان امام جعفرصادق (ع) که بنیانگذار مذهب جعفری ات نگاشته شد، هم مذاهب ۴ گانه اهل سنت و هم شیعه مدیون امام صادق (ع) است و برهمه ما وظیفه است تا در مراسم شهادت آن حضرت شرکت کنیم.

امام جمعه ارومیه با اشاره به هفته قوه قضائیه، ابراز کرد: مقام معظم رهبری مبارزه دستگاه قضایی با فساد را مهم عنوان کرد و به برخورد با فساد داخلی دستگاه قضا و فساد بیرون از آن، در جامعه تاکید کردند.

حجت الاسلام قریشی ادامه داد: استکبارستیزی در این هفته حقوق بشر آمریکایی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، هرروز بیش از قبل هیمنه آمریکا نابود شده و در نزدجهانیان مفتضح می‌شود.

وی اذعان کرد: آمریکا امروز بیش از هرزمانی در دنیا ذلیل شده است، وقتی نخست وزیر ژاپن با رهبر آمریکا دیدار کرد، ایشان پوزه آمریکای ابرقدرت را به خاک مالید و او را خرد کرد و گفت ما آمریکا را شایسته مذاکره نمی‌دانیم.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به مسئله معامله قرن افزود: معامله قرن فرصت قرن بوده و این یک ذلت است برای آمریکا و اسرائیل چرا که روز به روز شکست آمریکا بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/م

 

نماز جمعه ارومیه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.