مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: علت حادثه کودک آزاری از سوی دستگاه قضایی و اورژانس اجتماعی استان قزوین در حال بررسی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان گفت: حادثه کودک آزاری روز جمعه هفتم تیرماه بنا به گزارش بیمارستان بوعلی شهرستان قزوین، تیم اورژانس اجتماعی بهزیستی در محل بیمارستان حضور یافت و با بررسی کامل حادثه، پیگیر خدمات درمانی، مشاوره و مددکاری شد.

وارثی اضافه کرد: موضوع کودک‌آزاری از سوی دستگاه قضایی و اورژانس اجتماعی استان قزوین در حال بررسی است.

وی افزود: بررسی‌های قضایی با حضور نمایندگان استانداری، اورژانس اجتماعی و مدیران بهزیستی صورت پذیرفته است.

وارثی، علت بیشتر کودک‌آزاری‌ها را اختلافات خانوادگی دانست و گفت: به نظر می‌رسد کودک‌آزاری کودک ۶ ساله از سوی مادرش به علت عصبانیت ناشی از اختلافات خانودگی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در مورد این موضوع که آیا مادر کودک مشکل یا اختلال رفتاری داشته یا خیر، در حال بررسی است و صحت و سقم این موضوع هنوز مشخص نشده و بررسی می‌شود.


بیشتر بخوانید:


این مسئول تصریح کرد: در صورتی که مادر کودک اختلال یا مشکل رفتاری داشته باشد، مشاوره‌های خاص درمانی و روان‌پزشکی برای وی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان مهارت فرزندپروری را یک اصل برای خانواده‌ها بیان کرد و افزود: والدین باید در تربیت و تنبیه کودک یا کودکان خود دقت لازم را داشته باشند و از آموزش‌های لازم در این زمینه بهره‎‌مندشوند.

وارثی گفت : در خیلی ازمسائل حاشیه‌ای زندگی، والدین نباید آن‌ها را در دل خانواده‌ها و بر سر کودک خالی کنند.

انتهای پیام/

کودک آزاری در قزوین 

برچسب ها: بهزیستی ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار