ثبت نام متقاضیان دریافت تسهیلات کشاورزی در استان فارس آغاز شد.

ثبت نام متقاضیان دریافت تسهیلات کشاورزی در فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،محمود کجوری مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: برنامه تولید اشتغال وزارت جهاد کشاورزی با تمرکز بر تامین مالی زنجیره عرضه ، ارزش به جای فعالیت‌های مستقل و جزیره‌ای ارائه شده است.

وی بیان کرد: در راستای تامین منابع مورد نیاز برنامه تولید و اشتغال از منابع ملی، اعتباراتی به استان اختصاص یافته که با استفاده از کمک‌های فنی و اعتباری استانی منابعی هم برای تامین یارانه تسهیلاتی در قالب این بند قانون بودجه تجهیز شده است.

کجوری تصریح کرد: سهم بخش کشاورزی از یارانه ابلاغی با تامین اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۱۴۵ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت، طرح‌های باغبانی به میزان ۹۲۵ میلیارد ریال و برای طرح‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی یک هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال است.

مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ادامه داد: نرخ سود تسهیلات باغبانی در مناطق محروم ۷ درصد، مناطق برخوردار ۹ درصد، صنایع تبدیلی و تکمیلی در مناطق محروم ۱۲ درصد و در مناطق برخوردار ۱۴ درصد است.

وی با بیان اینکه طرح پیشنهادی توسط کارشناسان فنی شهرستان تایید اعتبار و توسط مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تایید نهایی می‌شود، افزود: طرح ارسالی توسط  واحد اجرایی ثبت و در کارگروه اقتصادی مطرح می‌شود.

کجوری اضافه کرد: متقاضیان این تسهیلات برای ثبت نام می‌توانند به سامانه سیتا به نشانی cita.maj.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام /ت

آغاز ثبت نام متقاضیات دریافت تسهیلات کشاورزی در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار